به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان؛ رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه پژوهش پیشران عدالت آموزشی است بر پایان یافتن زمان یادگیریهای صرفا حفظی تأکید کرد. وی گفت ضرورت تربیت دانشآموزان پرسشگر و مهارتآموز در مدارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
شیدایی با بیان اینکه پژوهش از پیشرانهای عدالت آموزشی در حوزه دانشآموزی و معلمان است گفت معلمان میتوانند با انجام پژوهش روشهای نوین و مشکلات مورد نیاز مدارس را شناسایی و ارسال کنند. وی افزود بهرهگیری از تجربیات یکدیگر و توانایی اجرای همآموزی از دیگر اهداف این طرح است و پژوهش و پژوهشمحوری یک محور لازم و ضروری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد باید بتوانیم دانش را طوری آموزش دهیم که دانشآموزان پرسشگر بار بیایند و برای آنان مسئله ایجاد شود. وی تأکید کرد دانشآموزان باید دنبال حل مسئله و روشهای حل مسئله باشند که این امر یکی از اهدافی است که در روشهای نوین آموزشی در آموزش و پرورش پیگیری میشود.
خبرنگار: نازنین مولایی منظر
انتهای پیام/
نظر شما