به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ برخی منابع ادعا کردند که آمریکا ۲۲ تن از خدمه نفتکش توقیف شده را به پاکستان تحویل داد.
العربیه به نقل از این منابع اعلام کرد، پاکستان خدمه آزاد شده نفتکش ایرانی را به جمهوری اسلامی ایران تحویل داد.
گفتنی است منابع ایرانی هنوز درباره صحت این خبر اظهار نظری نکرده اند.
ارتش آمریکا در جریان محاصره دریایی ایران، اقدام به توقیف کشتیهای این کشور و در مواردی بازداشت خدمه آنها کرده است.
محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان، پیشتر از آمادگی کشورش برای تسهیل بازگرداندن ایمن اتباع ایران از طریق خاک خود خبر داده بود.
منبع: ایسنا
نظر شما