۲۲ خدمه نفتکش توقیف شده به ایران تحویل داده شد

العربیه مدعی شد که ۲۲ تن از خدمه ایرانی نفتکش گروگان گرفته شده از سوی آمریکا به پاکستان و سپس به ایران تحویل داده شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ برخی منابع ادعا کردند که آمریکا ۲۲ تن از خدمه نفتکش توقیف شده را به پاکستان تحویل داد.

العربیه به نقل از این منابع اعلام کرد، پاکستان خدمه آزاد شده نفتکش ایرانی را به جمهوری اسلامی ایران تحویل داد.

گفتنی است منابع ایرانی هنوز درباره صحت این خبر اظهار نظری نکرده اند.

ارتش آمریکا در جریان محاصره دریایی ایران، اقدام به توقیف کشتی‌های این کشور و در مواردی بازداشت خدمه آنها کرده است.

محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان، پیشتر از آمادگی کشورش برای تسهیل بازگرداندن ایمن اتباع ایران از طریق خاک خود خبر داده بود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: 1310461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha