نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در فرهنگ کشور بی بدیل است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی روشن و مصوباتش در حکم قانون است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر در گفتگو با مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص جایگاه این شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این مطلب، افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی مهم ترین نقش را در حوزه فرهنگ و علم کشور دارد و در واقع هیچ مجموعه ای به اندازه شورای عالی انقلاب فرهنگی این نقش ویژه و بی بدیل را ندارد و به همین دلیل هم انتظارات از شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار بالاست.

وی ادامه داد: جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی روشن و مصوباتش در حکم قانون است و به حوزه‌های مختلفی در مهندسی فرهنگی و پیوست فرهنگی و موضوعات دیگری که امروز به آن احتیاج داریم، ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر به کارهای انجام شده شورا نگاه داشته باشیم کارهای زیادی صورت گرفته که قابل تقدیر و قابل دفاع است اما با توجه به سطح انتظارات، شورای عالی انقلاب فرهنگی راه زیادی پیش رو دارد.

وی افزود: از حضور روسای قوا در جلسات باید حداکثر استفاده صورت گیرد.

وی تاکید کرد: شورا باید بخش نظارت بر اجرای مصوبات داشته باشد و آن را تقویت کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سندهای مصوب باید عملیاتی شوند، گفت: اگر چه یکی از وظایف شورای عالی در حوزه آموزش عالی و فرآیند آموزشی است اما پا به پای آن در نظام‌های دیگر نیز باید حضور داشته باشد.

کد خبر: 882431

وب گردی

وب گردی