جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد

جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور معاون فرهنگی ودانشجویی استان تهران و جمعی از معاونین فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دبیرخانه هیئت امنای این استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مهدی اقراریان در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به بررسی برنامه بودجه فرهنگی و دانشجویی سال تحصیلی۱۴۰۰- ۱۳۹۹واحدهای دانشگاهی، مسئولیت دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی، دانشجویان جدید الورود، برگزاری حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و ویژه نامه دهه پایانی ماه صفر و طرح حماسه تا حماسه پرداخت و با اشاره به برگزاری نمایشگاهی به مناسبت اربعین حسینی(ع) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: ساختار و فعالیت های تربیت بدنی در واحد های دانشگاهی باید در جهت روند جدید معاونت تقویت شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان مطالبی درباره اهمیت نقش «زن» و مبحث «خانواده» بعنوان یک از اقطاب اثرگذار در معاونت فرهنگی و دانشجویی؛ طرح «حماسه تا حماسه» در واحدها را یکی از موارد ارزیابی فرهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی از سوی سازمان مرکزی دانست.

بر اساس این گزارش؛ اقراریان با اشاره به موضوع سیستمی شدن مکاتبات دانشجویان، باتاکید به واحدهای دانشگاهی در خصوص استقبال از دانشجویان جدید الورود نشست‌هایی برای دانشجویان جدید، به موضوع بازنگری در ساختار و تشکیلات فرهنگی و دانشجویی به‌عنوان یکی از مسائل مورد طرح در کمیته‌های تخصصی فرهنگی واحدهای دانشگاهی، ملزم دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میثم آسوپا در خصوص ضرورت وضعیت جامعه آماری شبکه‌های دانشجویی و فضای مجازی، نشریات و کانون‌های فرهنگی و فعالیت‌های پژوهشی با موضوع فرهنگی در واحدها مطالبی بیان کرد.

گفتنی است؛ معصومه بهرامی مشاور رئیس در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در خصوص تاسیس مهدکودک‌های حامی مادران در واحدها به‌عنوان یکی از اهداف حوزه زنان و خانواده مطالبی عنوان کرد.

در ادامه اکبر اشرفی رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نیز در خصوص معرفی دانشجویان جدیدالورود از سوی واحدهای دانشگاهی به آن مرکز و نیز همکاری‌های مشترک آن مرکز با واحدها در موضوعات مرتبط با اندیشه‌های انقلاب اسلامی سخن گفت.

در پایان جلسه یک جلد کتاب تحت عنوان «باغبانی فرهنگ» در اختیار معاونان فرهنگی دانشجویی واحدها قرار گرفت و سپس به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =