مهلت ثبت‌نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها تمدید شد

مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری تا دوشنبه ۱۴ مهرماه تمدید شد.  

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری تمدید کرد.  

بر اساس اطلاعیه‌ ۹۹/۰۷/۰۳ سازمان سنجش، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش به شیوه صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۹۹ می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۷ مهرماه برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که تا دوشنبه ۱۴ مهرماه بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند. 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق درگاه این سازمان قابل دسترسی است) و اصلاحات و کدرشته محل های جدید مندرج در اطلاعیه‌های گذشته و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =