اهانت به جایگاه زن نابخشودنی است!

معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد در بیانیه‌ای از استفاده ابزاری زنان در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی با هدف تبلیغات ابراز تاسف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛  معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص رفتار تامل برانگیز  وزارت ورزش در استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران (Sportex Iran) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران با حضور وزیر ورزش و معاونان در مراسم افتتاحیه برگزار شد. در این نمایشگاه فضاحت‌بار متاسفانه شاهد استفاده ابزاری از بانوان ورزش کشور در راستای تبلیغ تجهیزات و مکمل‌های ورزشی و ابزاری برای سودجویی و منفعت‌طلبی عده‌ای خاص در قالب یک نمایشگاه مثلا ورزشی بودیم این اقدام وزارت ورزش برخلاف فصل هشتم و نهم قوانین و مقررات تبلیغات کشوری، درباره هرگونه استفاده ابزاری از زن در تبلیغات و استفاده از جذابیت است. 

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان شده است: اما تکلیف بسیج انسان چیست؟ همان بسیج کردن انسان‌ها، جهت دادن به دنیا، سمت دادن به عالم، سو دادن به قبله نمی‌شود در محراب باشی و در حرب نباشی، در هرنقطه‌ای، نکته‌ای درخور می باید، در نبرد نظامی سلحشوری است و در نبردفرهنگی، اندیشه و اعتقاد غیورانه ازغیرت قلم، یعنی مبارزه تمامی ندارد تاشیطان هست و شیطنت هست، مبارزه و دفاع  نیز وجود دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این روزها که کشور عزیزمان درگیر ویروس نحس و ناترکیب کروناست، در جنگ اقتصادی نابرابر به گرامیداشت چهل سالگی جنگ نظامی نامتوازن هشت ساله بود و درگرامیداشت دفاع مقدس، به تکریم شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی می پردازد که در نقطه ای فرهنگی عده ای دانسته و نادانسته با یک حرکت نابخردانه بنام حمایت از ورزش و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از ورزش با استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات نه تنها به جایگاه زن در اسلام و جامعه اسلامی اهانت کردند بلکه دل دردمندان دردکشیده انقلاب کرده را به درد آورده و یکبار دیگر ملت را در بهت و حیرت فرو برد که هنوز شهید می آورند و عده‌ای راه شهیدان را گم کرده اند. استفاده ابزاری اقتصادی از زنان برای تایید کدام قانون نانوشته تبلیغات غیراسلامی است؟

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: استادان بسیجی، در تکلیف بسیجی خود برای بسیج کردن نگاه‌ها، ضمن محکوم کردن این حرکت ناپسند فرهنگی، آمادگی همه جانبه خودرادر حمایت از راه نورانی شهیدان در مسیر اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074989

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سيما GB ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 0
      سلام. جانا سخن از زبان ما ميگوييم. كار وزارت ورزش براي دولتهاي غربي خوب است كه از زنان استفاده ابزاري و تبليغاتي ميكنند. واقعا بانوان كشور ما خيلي بزرگ و بزرگ منش هستند و اين اسفاده ها از برخي زنان كشور در حد به ابتذال كشاندن شخصيت آدمي است.
    • لیدا IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      سلام بنده هم به عنوان یک زن تحصیل کرده واقعا متاسف شدم ان شااله زنان جامعه ام قدر منزلت خود را بدانند و هیچ وقت به کارهایی که ارزش خود را کم می کند تن در ندهند .