دیدار وزیر کشور با مادر شهید حسین خرازی

عبدالرضا رحمانی فضلی در محل وزارت کشور با مادر گرانقدر شهید حسین خرازی فرمانده شجاع لشگر امام حسین علیه السلام در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، امروز ۱۳ مهرماه، در آستانه اربعین حسینی، عبدالرضا رحمانی فضلی با مادر گرانقدر شهید حسین خرازی فرمانده شجاع لشگر امام حسین علیه السلام در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

وزیر کشور در این دیدار، ضمن تمجید از مجاهدت خالصانه این فرمانده شجاع دفاع مقدس، مادر گرانقدر شهید را مورد تکریم قرار داد و بر نقش بسیار مهم خانواده معظم شهدا در استمرار موفقیت های کشور و مقاومت در برابر همه سختی ها تأکید کرد.

شهید حاج حسین خرازی، فرمانده مقتدر، مخلص و شجاع لشگر امام حسین علیه السلام که فرماندهی رزمندگان استان اصفهان را در دفاع از میهن اسلامی بر عهده داشت، از مؤثر ترین فرماندهان دفاع مقدس بود که سرانجام در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج، به لقای پروردگار پیوست و به وجه ا... نظر کرد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در مورد این شهید بزرگوار میفرماید: او سردار رشید اسلام و پرچمدار جهاد و شهادت بود که با ذخیره‌ای از ایمان و تقوا و جهاد و تلاش شبانه‌روزی برای خدا و نبرد بی‌امان با دشمنان اسلام، در آسمان شهادت پرواز کرد و بر آستان رحمت الهی فرود آمد و به لقاءا... پیوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =