درخشش سمای نجف‌آباد در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

معلمان و دانش‌آموزان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی افتخارآفرینی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، علی خلیلی دانش‌آموز پایه نهم و مرضیه معین معاون دبستان پسرانه دوره اول سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به ترتیب عنوان برگزیده کشوری و معلم برگزیده استانی را به خود اختصاص دادند.

نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در راستای دستیابی به توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و بهره‌گیری هوشمندانه در فرآیند تدریس، یادگیری و توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش محوری در نیل به وضع مطلوب با معرفی نفرات برگزیده کشوری به کار خود پایان داد.

این جشنواره در دو مرحله به‌صورت استانی و کشوری برگزار شد و از میان محصولات برگزیده استان‌ها، نفرات برتر کشوری در گروه‌های دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، مدرسان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان آموزشی، اداری شاغل در ادارات و مدارس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مریم شریعتی، اسرا عباسیان، الهه ایزدی‌خواه، فاطمه هادیان، مژگان شاهسواری، شهرزاد مردانی، فروغ ایام بکام و الهام رحیمی از آموزگاران مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز بین برگزیدگان شهرستان در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی قرار گرفتند.

تولید قطعات آموزشی با موضوعات درسی (آموزشی و تربیتی)، تولید درس‌افزارهای آموزشی قطعات و نرم‌افزارهای آموزشی با موضوعات پرورشی، دینی، قطعات و نرم‌افزارها در حوزه تربیت‌بدنی سلامت و مراقبت مقابل آسیب‌های اجتماعی، تولید قطعات و نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی آموزشی با تأکید بر مفاهیم درسی ازجمله محورهای برگزاری این جشنواره عنوان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =