شهاب زاهدی به دیناموکیف میرود/ درخواست بارسلونا برای حذف کارت زرد مسی/ VAR لذت فوتبال را از بین برده

با بسته خبری فوتبال خارجی با ما همراه باشید.

ایسکانیوز/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

شهاب زاهدی به دیناموکیف میرود
مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین در گفتگویی با رسانه های این کشور اعلام کرد که دوست دارد راهی دیناموکیف شود، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی سابق پرسپولیس که پیش از این در لیگ ایسلند بازی می کرد، فصل گذشته به تیم المپیک دونتسک اوکراین پیوست و عملکرد خوبی در این تیم داشته است.
زاهدی در 11 دیداری که برای این تیم در اوکراین به میدان رفته است، 6 بار موفق به گلزنی شده و 2 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش مهیا کرده است. او در مصاحبه ای اعلام کرد که دوست دارد راهی دیناموکیف شود.

فسخ قرارداد خورخه پینتو مربی کلمبیایی امارات
اتحادیه فوتبال امارات پس از اینکه خورخه پینتو کلمبیایی مدت کوتاهی را با تیم ملی امارات بود رسما قرارداد او را فسخ و قطع همکاری را بارضایت طرفین اعلام کرد.
یوسف السهلاوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات و رئیس کمیته تیم های ملی این کشور در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" با مربی کلمبیایی توافق کردیم که قرارداد بین دو طرف به روشی متمدنانه و به دلیل مشکلات زیادی که وجود داشت خاتمه بدهیم. من اطمینان می دهم که دلیل پایان این رابطه مشکلات او بازیکنان یا دیگر عوامل نبود اما ما مشکلاتی داشتیم از جمله اینکه مربی به زمان بیشتری نیاز داشت تا بتواند خودش را با محیط هماهنگ کند. در نهایت به توافق رسیدیم که این همکاری به پایان برسد و قرار است بزودی از میان گزینه ها یکی را انتخاب کنیم. دایره گزینه های ما محدود است. مربی خوب می تواند در زمان بسیار کم تیم خود را بشناسد. ما نباید تحت تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی در انتخاب مربی قرار بگیریم. "
تکرار مزاحمت برای استراحت بازیکنان حریف
هواداران بورسیا مونشن گلادباخ با تجمع در برابر هتل محل اقامت بازیکنان اینتر، مانع از استراحت آنها شدند.
دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می شود که در یکی از دیدارهای حساس امشب، تیم های بورسیا مونشن گلادباخ و اینترمیلان در بروسیا پارک شهر گلادباخ به مصاف هم می روند.اینتر برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود از این گروه، باید در برابر میزبان خود به پیروزی برسد و در صورتی که گلادباخ حتی یک امتیاز از این دیدار کسب کند، به نوعی حکم حذف اینتر از این رقابت ها را امضا کرده است. اما در حالی که بازیکنان اینتر شب گذشته در هتل محل اقامت خود مشغول استراحت بودند، ساعت 4 صبح گروهی از هواداران گلادباخ با تجمع در برابر هتل، اقدام به ایجاد سر و صدا و آتش بازی کردند.
صدای آتش بازی هواداران گلادباخ به حدی زیاد بود که موجب مزاحمت برای بازیکنان اینتر شد تا بازیکنان نراتزوری در شب مهمترین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا، با تمرکز کمتری به مصاف حریف آلمانی خود بروند.
این اتفاق، مشابه کاری است که در زمان جام جهانی 2018 هوادران تیم ملی ایران در مقابل هتل پرتغالی ها انجام دادند که در پی آن، کریستیانو رونالدو اسطوره تیم ملی پرتغال با آمدن کنار پنجره هتل، از هواداران حاضر در آنجا درخواست کرد تا محل را ترک کنند و آنها به استراحت مشغول شوند.

قرارداد دربازه بان  میلان در آستانه نهایی شدن
به نظر می رسد که جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان ملی پوش میلان در آستانه توافق برای تمدید قرارداد با این تیم قرار گرفته است.
قرارداد جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی و ملی پوش میلان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با این بازیکن مطرح شده است اما حالا اسپورت مدیاست مدعی شده که گلر جوان روسونری در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار گرفته است.این بازیکن 21 ساله می تواند در ماه ژانویه با هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود اما منابع ایتالیایی گزارش داده‌اند که او بعد از موفقیت در فصل جاری با میلان و قرار گرفتن با این تیم در صدر جدول رقابت های سری آ، تصمیم خود را برای تمدید قرارداد گرفته است.

آلوارو موراتا به علت اخراج مقابل بنونتو به مدت دو بازی محروم شد و دیدارهای یوونتوس مقابل تورینو و جنوا را از دست خواهد داد.
یوونتوس ابتدای هفته از مسابقات سری آ مهمان تیم بنونتو بود و در نهایت با تساوی 1-1 در مقابل این تیم متوقف شد تا با 17 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گیرد و با توجه به پیروزی میلان فاصله اش با صدر به 6 امتیاز افزایش پیدا کند.تک گل یوونتوس برابر بنونتو توسط مهاجم اسپانیایی و گلزن این تیم یعنی آلوارو موراتا به ثمر رسید؛ بازیکنی که جذب او در تابستان با برخی انتقادات توسط هواداران بیانکونری روبرو شد اما تا به اینجا توانسته پاسخ همه آنها را به بهترین شکل ممکن بدهد و یکی از بهترین بازیکنان این فصل یوونتوس بوده است.
با این حال آلوارو موراتا در لحظات پایانی دیدار برابر بنونتو با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد؛ منابع ایتالیایی گزارش دادند که ستاره اسپانیایی که بسیار عصبانی هم بوده از الفاظ نادرستی علیه داور مسابقه استفاده کرده و همین موضوع اخراج او را به همراه داشته است؛ موضوعی که برایش دردسرساز شده چرا که حالا منابعی نظیر کالچیو مرکاتو و گاتزتا دلو اسپورت گزارش دادند که او با محرومیت دو جلسه ای روبرو شده و دو بازی بعدی یوونتوس برابر تورینو و جنوا را از دست خواهد داد.

نظر پزشک تیم ملی بلژیک در رابطه مصدومیت های ادن هازارد
کریس ون کرومبروژ: مصدومیت های هازارد تقصیر رئال مادرید است.
در طی این یک سال و نیم، ادن هازارد هرگز عملکرد موفقی در رئال مادرید نداشته و بخش اعظمی از بازی های این تیم را به علت مصدومیت از دست داده است. هازارد اخیرا نیز دوباره دچار آسیب دیدگی شده و دیگر در سال 2020 قادر به حضور در ترکیب نخواهد بود. حالا کریس ون کرومبروژ گفته : "ادن هازارد می خواهد به بهترین شرایط فیزیکی دست یابد و در حال حاضر من فکر می کنم او کنترل خود را از دست داده و فشار زیادی به بدن خود وارد می کند تا عملکرد درخشانی را ارائه دهد. کادر فنی رئال مادرید انتظارات زیادی از هازارد دارند و این انتظارات باعث افزایش استرس برای هر بازیکنی می شود. این استرس ذهنی می تواند به عضلات انتقال یابد و در حال حاضر من فکر می کنم تنش عضلانی هازارد کمی بیشتر هم شده است که این باعث می شود او بیشتر نسبت به گذشته مستعد آسیب دیدگی باشد.
ادن هازارد همیشه می گوید می خواهم با تمام توان برای هواداران، روبرتو مارتینز و زین الدین زیدان بازی کنم. او همیشه می خواهد آماده قرار گرفتن در ترکیب و حضور در میدان باشد و به خودش فشار می آورد. شاید این موضوع از بیرون قابل مشاهده نباشد، اما هازارد می خواهد به سرعت به بهترین شرایط جسمانی دست یابد."

مصدومیت دوباره در اولین روز بازگشت
جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس تنها یک روز بعد از بازگشت به تمرینات دوباره مصدوم شد.
جورجیو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس دچار یک مصدومیت دیگر شده و برای بازی فردا شب تیمش مقابل دینامو کیف در دسترس نخواهد بود.  طبق ادعای نشریه توتومرکاتووب، کیه لینی از ناحیه ران چپ خود دچار مشکل شده و دوباره مدتی از میادین دور خواهد بود تا مشکلات برای آندره پیرلو بیشتر هم بشود. کیه لینی در فصل جاری فقط چهار بازی برای یوونتوس انجام داده که دو دیدار آن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوده است. یوونتوس در این فصل بارها شاهد مصدومیت مدافعان میانی خود بوده و این اتفاق برای بازیکنانی چون لئوناردو بونوچی و مریح دمیرال نیز رخ داده است. ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و جوان یوونتوس نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به ترکیب تیمش بازگشته است. جورجو کیه لینی 36 ساله از ماه سپتامبر در سری A بازی نکرده و بیشتر اوقات فصل جاری را با آسیب دیدگی عضله دست و پنجه نرم می کند.

شری مسی برای اتلتیکو
گابی فرناندز سال ها بازیکن اتلتیکو بود و با این تیم قهرمانی لالیگا و لیگ اروپا را تجربه کرد. او دو بار نیز با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان نیز رفت ولی هر دو بار برابر رئال شکست خورد. گابی دو سال پیش پس از جدایی از اتلتیکو به السد قطر پیوست و در همین تیم نیز بازنشسته شد.
گابی در مورد شرایط این روزهای اتلتیکو که صدرنشین لالیگاست گفت:« اینکه اتلتیکو تا کجا پیش خواهد رفت، به وضعیت رئال و بارسا هم بستگی دارد. اگر این دو تیم همین روند پرنوسان را ادامه دهند، اتلتیکو شانس اول قهرمانی خواهد بود و چه بسا در جام های دیگر نیز شانس بالایی داشته باشد.»  مسی در بارسا: « لوئیس سوارز تابستان به اتلتیکو پیوست که مرا به یاد انتقال داوید ویا از بارسا به اتلتیکو در سال 2013 انداخت. معتقدم اگر اتلتیکو امسال بتواند قهرمان لالیگا شود، لیونل مسی برای پیوستن به این تیم ترغیب خواهد شد. زوج و سوارز می تواند مرگبار باشد. همینکه سوارز در زمین برای اتلتیکو حضور داشته باشد نیز وزنه سنگینی است. هر مدافعی احترام خاصی به سوارز می گذارد.»
ژاوی در بارسا:« معتقدم او در دو سال اخیر توانسته تجربیات خوبی به عنوان مربی در السد کسب کند و خودش را برای مربیگری بارسا آماده کرده است. دیر یا زود او را روی نیمکت این تیم خواهیم دید.»

دیپای در فکر بارسلونا
ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون، به نوعی خداحافظی اش از این باشگاه را تایید کرد.
ممفیس دیپای گزینه شماره یک بارسا برای خط حمله در تابستان امسال بود ولی رقم بالایی که لیون تقاضا کرده بود، عملا این انتقال را منتفی کرد. قرارداد دیپای در پایان فصل به اتمام می رسد و او تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته است.او با کومان در تیم ملی هلند کار کرده بود و دوست داشت به وی در بارسا ملحق شود اما برای این مهم باید چند ماه دیگر صبر کند.
دیپای که فصل گذشته یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشت، شروع خوبی در فصل جاری داشت ولی 35 روز است که نتوانسته برای لیون گلزنی کند. لیون یکشنبه برابر رن پیروز شد ولی دیپای شانس های زیادی را از دست داد تا مورد انتقاد شدید دوست داران لیون قرار بگیرد. آنها معتقدند هوش و حواس دیپای به بارسلوناست.
دیپای در پاسخ به حجم وسیع انتقادات هواداران توئیت کرد:« زمانی که از لیون بروم، قدرم را خواهید دانست. فعلا از حضورم لذت ببرید.» در فرانسه اطمینان دارند که دیپای تمدید نخواهد کرد و باید دید در پایان قراردادش به بارسا خواهد رفت یا سرنوشت به گونه ای دیگر خواهد بود.

بارسلونا مشتری جدی ستاره دورتموند است
باشگاه بارسلونا هم به جمع علاقه مندان ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند اضافه شده است.
خوان لاپورتا می تواند فاکتور مهمی در خیز بلند بارسا برای جذب ارلینگ هالند باشد. لاپورتا روز گذشته رسما خبر از نامزدی خود برای ریاست بارسلونا داد و دوستی او با مینو رایولا مدیر برنامه های هالند می تواند این ستاره نروژی را به نوکمپ بکشاند. بسیاری معتقدند لاپورتا برنده نهایی انتخابات ریاست باشگاه کاتالان خواهد بود.

درخواست بارسلونا برای حذف کارت زرد مسی
باشگاه بارسلونا از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست بخشیده شدن کارت زرد مسی در بازی برابر اوساسونا را داشته است.
لیونل مسی پس از زدن گل چهارم بارسا به اوساسونا پیراهن خود را از تن خارج کرد و مشخص شد که او زیر پیراهن اصلی خود پیراهن شماره 10 نیوولز در دوران حضور مارادونا در این باشگاه را به تن کرده است. شادی گل خاص مسی تقدیم به روح دیه گو مارادونا، بلافاصله با جریمه داور روبرو شد. متئو لاهوس با نشان دادن کارت زرد به مسی و گزارش حرکت او به کمیته داوران، باعث شده تا بارسلونا نیز احتمالا با جریمه مالی روبرو شود.
طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، باشگاه بارسلونا از کمیته انضباطی درخواست پاک شدن کارت زرد مسی را کرده است. در واقع درخواستی کتبی نیز ارائه شده که طی آن بارسلونا قبول کرده است، حرکت مسی طبق قوانین مستحق کارد زرد بوده ولی توضیح داده شده که هدف مسی ادای احترام به دیه گو مارادونا بوده و به همین دلیل بهتر است کارت زرد او نیز بخشیده شود.این پیراهن را سال 2018 سرخیو فرناندز به مسی هدیه داده و همان پیراهنی است که دیه گو مارادونا در مدت زمان کوتاه حضورش در نیوولز اولدبویز، باشگاه محبوب کودکی های مسی بر تن داشت.

واکنش خیمنز بعد از عمل جراحی جمجمه شکسته
رائول خیمنز ستاره ولوز بعد از عمل جراحی روی جمجمه شکسته اش از هواداران ولوز به خاطر حمایت‌ها و پیام‌هایشان تشکر کرد.
رائول خیمنز مهاجم ولورهمپتون که در جریان دیدار اخیر این تیم با آرسنال بر اثر برخورد با داوید لوئیز بازیکن این تیم از ناحیه جمجمه با شکستی مواجه شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و در اولین واکنش بعد از جراحی در پیامی از هواداران ولوز تشکر و سپاسگزاری کرد.در جریان دیدار آرسنال و ولوز، خیمنز در تلاش برای بدست آوردن توپ با داوید لوئیز آرسنالی به هوا پرید اما سر این دو بازیکن به شدت به هم اصابت کرد و آنها را نقش زمین کرد. حال خیمنز اما بدتر بود و بعد از مدتی طولانی رسیدگی به او در زمین به خارج از زمین منتقل شده و به بیمارستان انتقال داده شد.

VAR لذت فوتبال را از بین برده
اندی رابرتسون با انتقاد از VAR می‌گوید تصمیمات نادرست و متفاوت این فناوری باعث شده مردم این روزها به اندازه قبل از فوتبال لذت نبرند.
اندی رابرتسون ستاره اسکاتلندی لیورپول با انتقاد شدید از سیستم کمک‌داور ویدیویی VAR می‌گوید تصمیمات نادرست و تفاوت در احکام VAR در بازی‌های مختلف به فوتبال ضربه وارد کرده و باعث شده مردم این روزها کمتر از قبل از فوتبال لذت ببرند.
 
فرصت بزرگ برای رقیب دخیا؛ دیدار مهم با پاریسی‌ها
دین هندرسون سنگربان جوان یونایتد با توجه به مصدومیت داوید دخیا فردا فرصت بزرگی خواهد داشت تا در بازی بزرگ مقابل PSG خودش را ثابت کند.
دین هندرسون دروازه بان جوان منچستریونایتد در دیدار این هفته مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر در بین دو نیمه جانشین داوید دخیای مصدوم شد. بازی ای که یونایتد در آن 3-2 به پیروزی رسید. با توجه به اینکه احتمال رسیدن داوید دخیا به بازی فردا مقابل PSG اندک به نظر می رسید این بزرگترین فرصت برای هندرسون جوان است تا خودش را به یونایتدی‌ها ثابت کند.
وقتی فردا یونایتد در یک بازی مهم در لیگ قهرمانان مقابل PSG قرار می گیرد دین هندرسون 23ساله فرصت این را خواهد داشت که در بزرگترین بازی دوران فوتبالی اش شرکت کند. البته این بستگی به میزان جدی بودن مصدومیت دخیا دارد که امروز بعد از بررسی های کامل مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =