بزرگداشت شهید «فخری زاده» در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید «فخری زاده» به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم یادبود شهادت دانشمند شهید فخری زاده به صورت مجازی توسط دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در واحد دانشگاهی بیرجند برگزار شد.

 صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: شهید فخری زاده پرورش یافته مکتبی است که در آن شهیدانی مانند حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم روییدند و با شهادت خود نشان دادند که راه رستگاری پیروی از ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دشمنان بدانند که راه و روش و منش این شهید گرانقدر بسیار مصمم تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

 سید حسن هاشمی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: دانشمند شهید فخری زاده میراث پر بهایی از مجاهدت های خالصانه و دستاوردهای ارزشمند علمی و پژوهشی از خود به یادگار گذاشت.

در ادامه این مراسم حامد فخری زاده فرزند شهید دکتر فخری زاده، گفت: پدرم شهید علم و اندیشه بود و افتخار می کنم که ایشان زندگی خود را وقف مجاهدت علمی کرد و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

مهدی فخری زاده فرزند دیگر شهید فخری زاده نیز در این مراسم با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی دانشمند شهید فخری زاده، گفت: آنچه باعث ماندگاری انسان می شود مسیری است که انتخاب و طی می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083396

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =