کرسی ‌آزاداندیشی با موضوع «روابط دختر و پسر» برگزار شد/ توزیع ۲‌مرحله بسته معیشتی با کمک خیرین

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام، از اخذ مجوز برای برگزاری ۵ کرسی آزاداندیشی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: آخرین کرسی برگزار شده در این واحد موضوع روابط دختر و پسر بود که با استقبال زیادی مواجه شد.

مجید حسن زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه در این واحد دانشگاهی برای معرفی جشنواره «از حماسه تا حماسه» تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی صورت گرفته است، اظهار کرد: تا امروز ۱۵۰ نفر به صورت مدوام با این جشنواره همکاری می‌کنند. حتی به منظور ترغیب دانشجویان برای مشارکت بیشتر دو نمره تشویقی در نظر گرفتیم که از طریق فعالیت در این جشنواره کسب کنند.

وی همچنین آمار مشارکت محتوای تولیدی در مورد حاج قاسم سلیمانی و روز دانشجو را حدود ۱۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: محتوای تولیدی در این حوزه با هشتگ مشخص شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام، با اشاره به اینکه در این واحد دانشگاهی تشکل‌های دانشجویی و بسیج دانشجویی فعال هستند، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی غیرفعال بوده و تنها کانون هلال‌احمر به صورت مدوام فعالیت می‌کند؛ همچنین بنا داریم نشریات را در فضای مجازی فعال کنیم.

 حسن‌زاده از اخذ مجوز برای برگزاری ۵ کرسی آزاد اندیشی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: کرسی‌های دوران کرونایی، مباحث مالی، روانشناسی، استرس کرونا و چند کرسی دیگر تا پایان سال در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام، تأکید کرد: برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفتیم. متاسفانه در حوزه زیرساخت با مشکلات زیادی مواجه هستیم. آخرین کرسی برگزار شده در این واحد موضوع روابط دختر و پسر بود که با استقبال زیادی مواجه شد.

وی اضافه کرد: باید فعالیت دانشجویان در فضای مجازی را با برگزاری کلاس‌های آموزشی گسترش دهیم؛ چراکه هم‌اکنون اکثر برنامه‌ها در این فضا انجام می‌شود و متاسفانه برخی از دانشجویان و استادان با فعالیت در فضای اینستاگرام آشنایی کافی ندارند و باید این موضوع تقویت شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در حوزه رزمایش مومنانه دو مرحله بسته معیشتی با همکاری گروه خیرین توزیع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =