آیت الله مصباح یزدی مانند عمار در امواج فتنه ها روشنگری کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در متن پیام سید علیرضا ادیانی، آمده است: با تأثر و تأسف فراوان و اندوهی جانکاه رحلت عالم ربانی و حکیم الهی حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) را محضر بقیة الله الاعظم «عج»، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و به ویژه فرزندان بزرگوارش تسلیت عرض می‌نمایم.

عمر پر برکت آن فیلسوف متفکر، بصیر و انقلابی و مجاهد عرصه‌های فکری و فرهنگی یکسره در راه هدایت و روشنگری دینی و انقلابی جامعه، بالاخص نسل جوان سپری گشت.

در دورانی که امواج فتنه‌ها و طوفان تهاجمات فرهنگی و شبهات بنیان کن فکری، اندیشه‌های نارس و دل‌های ضعیف الایمان را متزلزل می‌ساخت، غیرتمندانه و شجاعانه چونان عمار در وسط میدان معرکه به تبیین و بصیرت افزایی می‌پرداخت و در راه دفاع از نظام ولایی مصباح هدایت و پرچمدار بصیرت می‌شد و در این مسیر از هیچ چیز و هیچکس ملاحظه و پروا نداشت و مصداق روشن آیات «ولا یخشون احدا الا الله» و «ولا تخافون لومة لائم» بود.

آثار فراوان و گران سنگ بیان و بنان و تربیت نسلی از شاگردان فاضل و فرهیخته قطعاً از باقیات الصالحات آن اندیشمند فرازنه و سرمایه سودمند و ماندگار برای جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه خواهد بود که در یوم الجزاء از آن بهره مند خواهد شد. از خداوند متعال مغفرت و رحمت و علو درجات را رأی روح مطهر ایشان مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =