واحد قزوین در ارائه خدمات شایسته به فرزندان شاهد نمونه است

اولین نشست مجازی دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور هیات رئیسه دانشگاه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در این نشست که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز به صورت مجازی شرکت داشت و ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامی داشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سخنانی با تشکر از دکتر حمیدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دلیل برگزاری این نشست، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران نور چشم ما هستند و مجموعه این دانشگاه وظیفه خود می داند تا بهترین شرایط تحصیلی را برای این عزیزان مهیا و فراهم کند.

وی در ادامه، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را در ارائه خدمات شایسته به فرزندان شاهد و ایثارگر، سردمدار و نمونه در کشور دانست و تاکید کرد: خوشبختانه این دانشگاه همیشه در ارائه بهترین خدمات آموزشی، فرهنگی و دانشجویی در بین دانشگاه های آزاد اسلامی نمونه بوده است و جا دارد از مدیران و کارکنان این دانشگاه تقدیر و تشکر کنم.

 صالحی آرا سپس خطاب به دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت: به دلیل شرایط کرونایی این جلسه به صورت مجازی و با تاخیر برگزار شد، اما امیدواریم با از بین رفتن این ویروس منحوس، شاهد حضور شما عزیزان در محیط دانشگاه باشیم.

وی با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کسب معنویت و علم آموزی در بین فرزندان شاهد و ایثارگر، تصریح کرد: شما به عنوان فرزندان شهید و ایثارگر باید الگو و نمونه برای دیگر دانشجویان باشید، چرا که شما عزیزان نماینده و پرچم دار خانواده های شهدا هستید.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مدافع حرم با شهادت خود نشان دادند که باید این مسیر حفظ شود و شما فرزندان شاهد و ایثارگر می توانید با ترویج و تبیین مکتب سردار سلیمانی، بهترین سفیر و نماینده برای این بزرگواران باشید.

وی در پایان به برگزاری جشنواره ملی ایثار اشاره و خاطرنشان کرد: در این جشنواره در صدد هستیم تا از دانشجویان نمونه و نخبه شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کنیم و شما عزیزان می توانید با ارائه دست آوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی خود در این جشنواره مشارکت فعال داشته باشید.

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در فعالیت های دانشگاه، مشارکت بیشتری داشته باشند

در ادامه این نشست، دکتر ناصر حمیدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سخنانی به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: این بزرگواران گوهرهای پاکی بودند که با تقدیم مخلصانه جان خود باعث سربلندی انقلاب و نظام شدند و فرزندان این بزرگواران به عنوان وارثان شان، حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی سپس خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه اظهار داشت: شما عزیزان به عنوان بال های پرواز در دانشگاه محسوب می شوید و باید در امورات دانشگاه تاثیرگذار بوده و در فعالیت ها مشارکت بیشتری داشته باشید، چرا که شما الگویی برای دیگر دانشجویان به شمار می روید.

حمیدی در پایان با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در همه زمینه ها یادآور شد: دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند با مشارکت در فعالیت های علمی و حضور در مراکز تحقیقاتی این دانشگاه، در عرصه های ملی و بین المللی خود را نشان داده و به عنوان نمایندگان و سفیران نظام، زمینه صدور انقلاب اسلامی را به جهانیان فراهم کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیاری داشته است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامی داشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سخنانی با تشکر از دکتر حمیدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دلیل برگزاری این نشست، گفت: این دانشگاه در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیاری داشته است و به عنوان یک برند در بین دانشگاه های استان و کشور در ترویج فرهنگ شهادت، الگوی بسیار خوبی محسوب شده و برای استان قزوین مایه مباهات است.

غلام رضا حقایق پور، در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه های تحصیلی و تحقیقاتی، خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت: شما عزیزان می توانید از ظرفیت های بسیار خوبی که با زحمات مدیران این دانشگاه فراهم شده، از این امکانات بهره مند شده و جا دارد از مدیران این دانشگاه نیز برای ایجاد چنین ظرفیت های علمی، آموزشی و فرهنگی بسیار خوب تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان یادآور شد: در همین راستا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز آماده هرگونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

در ادامه این جلسه سرکار خانم بکشلو، مدیر ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گزارشی از فعالیت های انجام شده در این ستاد ارائه کرد.

پخش کلیپی از سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و مصاحبه با دکتر اسلام رجبعلی (فرزند شهید) و دکتر وحید بیگدلی (فرزند جانباز) و از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان چهره های موفق خانواده ی شاهد و ایثارگر، از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1086682

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =