آموزش ویترین دانشگاه است/ ارتباط مستمر اساتید و دانشجویان در راستای ارتقای خدمات آموزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع معاونان علمی، آموزشی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه درعرصه جدید شاهد رویکردهای تحولی بسیار خوب و مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، بر ارتباط مستمر با اساتید و دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مسعود طاهری لاری در نشست معاونان علمی، آموزشی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن تشکر از خدمات و تلاش هایی که معاونین آموزشی و مدیران گروه های آموزشی در سطح استان انجام می دهند بر ارتقای علمی دانشگاه به عنوان یکی از ماموریت های مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: سه ماموریت توسط مقام معظم رهبری تعیین و تاکید شده است که یکی از آنها ارتقای علمی است و همه بخش های دانشگاه باید در این جهت تلاش کنند. معاونین آموزشی و مدیران گروه های آموزشی محور اصلی ارتقای علمی و آموزشی در دانشگاه هستند و باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند تا این ارتقای علمی اتفاق بیفتد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع معاونان علمی، آموزشی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه درعرصه جدید شاهد رویکردهای تحولی بسیار خوب و مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، بر ارتباط مستمر با اساتید و دانشجویان تاکید کرد و افزود: ارتباط مستمر با اساتید و دانشجویان به ارتقای کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی  کمک می کند و دانشگاه هم دنبال ارتقای کیفی آموزش و پژوهش است.

وی از آموزش به عنوان ویترین دانشگاه یاد کرد و با تاکید بر استفاده از فضای مجازی به عنوان یک فرصت اظهار کرد: دانشجویان آموزش را به صورت مستقیم می بینند و لمس می کنند، هرچند که در حال حاضر به خاطر کرونا از حضور دانشجویان در فضای دانشگاه محروم هستیم اما در عین حال فضای مجازی یک فرصت بسیار خوب است برای ما که از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. در این زمینه هم دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان شاهد موفقیت های خوب و وسیع بوده، استان خراسان رضوی هم در این زمینه علی رغم محدودیت ها و مشکلات از ابتدای کار توانسته آموزش خوب و قابل قبولی ارائه کند و ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در واحد مشهد وجود دارد ما را به این هدف رسانده است.

طاهری لاری بر کیفی سازی و تنوع روش های خدمت به دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و افزود: علاوه بر اینکه آموزه های دینی به ما می آموزند که ارتباطمان را با دانشجویان و اساتید بیشترکنیم،  باید تلاش کنیم روش های خدمتمان را هم متنوع و هم کیفی کنیم. ما در  واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان  باید میزخدمت مجازی راه اندازی کنیم و باید تلاش کنیم  تا بتوانیم در بحث ارایه خدمت مناسب به دانشجویان گرامی به عنوان ولی نعمتمان وظیفه خودمان را انجام دهیم.

در این نشست مجازی، هر یک از معاونان آموزشی، علمی و پژوهشی واحدهای استان خراسان رضوی به بیان مسائل آموزشی و پژوهشی مرتبط با اساتید و دانشجویان پرداختند و مسئولین حاضر در جلسه با تببین آخرین قوانین و بخشنامه های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی به سوالات آنان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086743

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =