توضیح نماینده مجلس برای دعوت از رئیسی؛ می‌خواستم نخود یک آشی باشم!

یک نماینده مجلس در جلسه علنی روز گذشته برای دعوت رئیس قوه قضاییه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از دیگر نمایندگان امضا جمع کرد که حاشیه‌هایی درپی داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، صبح روز گذشته خبری مبنی بر جمع آوری امضا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای دعوت از سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه برای کاندیداتوری در انتخابات سال ۱۴۰۰، به نقل از یک منبع آگاه در سایت همشهری آنلاین منتشر شد.

براساس گزارش این رسانه، بانی جمع آوری این دعوتنامه و امضاها «حسین جلالی» نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بوده است که ۴۰ نفر از نمایندگان که اغلب از اعضای جبهه پایداری هستند، آن را امضا کرده‌اند.

جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تایید این خبر اظهارکرد: تاکنون دانشگاهیان و جمعی از چهره‌های سیاسی برای حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات سال آینده دعوت کرده‌اند و برخی از نمایندگان مجلس نیز به تبع همین موضوع، اقدام به جمع آوری امضا برای موضوع کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او بانی این دعوتنامه بوده است یا خیر؛ گفت: درحال حاضر هر شخصی می‌تواند اقدامات خاصی را در این زمینه انجام دهد و ما هم گفتیم که نخود یک آشی باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به وجاهت قانونی این اقدام بیان کرد: مگر دعوت دانشگاهیان از رئیسی برای حضور در انتخابات وجاهت قانونی داشت که این اقدام مجلس نیز وجاهت قانونی داشته باشد؟

جلالی در ادامه گفت‌وگو از پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر این که آیا این اقدام مجلس وجاهت قانونی دارد یا خیر؛ امتناع کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =