تقویم آزمون‌های زبان انگلیسی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ منتشر شد

تقویم آزمون‌های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. این آزمون‌ها در سال ۱۴۰۰ با ساختار ارتقایافته برگزار می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجوی (ایسکانیوز)، مرکز سنجش پزشکی تقویم آزمون‌های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون MHLE در سال ۱۴۰۰ در پنج نوبت برگزار می‌شود.

تقویم آزمون MHLE در سال ۱۴۰۰

دوره

آغاز ثبت نام و ویرایش

(ساعت ۱۲)

پایان ثبت نام و ویرایش

(ساعت ۱۲)

آغاز توزیع کارت آزمون

(ساعت ۱۲)

برگزاری آزمون

(ساعت ۸:۳۰)

انتشار  کارنامه

(ساعت ۱۲)

۶۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۶۲ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
۶۳ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
۶۴ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۲ آبان ۱۴۰۰
۶۵ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۳ آذر ۱۴۰۰ ۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
۶۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود. تاریخ‌های در نظر گرفته شده برای پایان ثبت‌نام، قطعی نیست و در صورت تکمیل ظرفیت یک حوزه، ثبت‌نام برای آن حوزه زودتر از تاریخ‌های اعلام شده در جدول بالا، متوقف خواهد شد.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا (Check Certificate Validity) قابل استعلام است. بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

مراجع گوناگون (دانشگاه ها، سازمان ها، ... ) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

داوطلبان باید پیش از مراجعه به حوزه آزمون از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند. در حوزه آزمون، امکانات تهیه کارت موجود نیست و از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه و کارت ملی (یا شناسنامه) همراه نداشته باشند به سالن برگزاری آزمون، جلوگیری خواهد شد.

به دلیل ضرورت برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ۸:۳۰ بسته و از ورود افراد دیر آمده، جلوگیری خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام قابل برگشت یا نگهداری برای دوره‌های بعدی نیست و داوطلبان باید پیش از اقدام به ثبت‌نام، از قطعیت تصمیم خود اطمینان حاصل کنند.

ساختار آزمون  MHLE در حال بازنگری و ارتقا است و از حدود اواسط سال ۱۴۰۰ و پس از نهایی شدن ساختار جدید، آزمون‌های MHLE در شکل و چارچوب ارتقایافته برگزار خواهند شد.

جزئیات مربوطه به محض نهایی و آماده شدن برای اجرا، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. تا پیش از آن، آزمون همچنان با ساختار و شکل کنونی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =