آمریکا موضع احمقانه‌ای را مقابل روسیه در پیش گرفته است

وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا موضع احمقانه‌ای را مقابل روسیه در پیش گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: روسیه پاسخ هرگونه اقدام غیردوستانه آمریکا را خواهد داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: به هرگونه تحریم آمریکا علیه روسیه واکنش نشان خواهیم داد. آمریکا و متحدانش، شرکای قابل اعتمادی نیستند نمی توان به آنها تکیه کرد.

سرگئی لاوروف در این باره افزود: آمریکا موضع احمقانه‌ای را مقابل روسیه در پیش گرفته است. اقدامات آمریکا علیه روسیه باعث انتقاد های بیشتر در درون آمریکا می شود.

«ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل نیز ساعاتی پیش هشدار داد: در صورت اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا، به این اقدام متقابلا پاسخ داده می‌شود. اگر دیپلمات های ما اجراج شوند، آمریکا با پاسخ شفافی از سوی ما مواجه خواهد شد. مسکو این اقدام آمریکا را تحمل نخواهد کرد. آن ها باید بفهمند که اینگونه اقدامات چقدر نامطلوب هستند.

براساس گزارش دیروز چهارشنبه شبکه تلویزیونی بلومبرگ، دولت آمریکا یک بررسی اطلاعاتی درباره نقش ادعایی روسیه در نفوذ سایبری «سولارویندز» و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را به اتمام رسانده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، این دولت در نظر دارد اقدامی علیه دیپلمات‌های روسیه انجام دهد، به ویژه تحریم افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و آژانس‌های مرتبط با ادعاهای مداخله انتخاباتی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =