شهرداری به افزایش ۲ برابری صندوق های انتخاباتی تهران کمک کند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری همزمان ۴ انتخابات در اردیبهشت گفت: این مساله می تواند منجر به ورود به پیک پنجم کرونا شود باید صندوق های رای گیری حداقل تا ۲ برابر افزایش یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شرایط کرونایی در کشور رو به وخامت است و شرایط بستری‌ها نسبت به پیک سال گذشته نیز افزایش بیشتری دارد. گفت: به نظر می‌رسد در اردیبهشت وضعیت قرمز ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه دراین شرایط ۴ انتخابات همزمان با هم برنامه ریزی شده است افزود: این مساله می‌تواند پیک فعلی چهارم کرونا را به موج پنجم طی ۲ ماه آینده تبدیل کند، بنابراین باید برنامه ریزی دقیق‌تری درباره نحوه تبلیغات و رای گیری صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در همه کشورها بخصوص کلانشهرها تاکنون ۲ مشکل وجود داشته که نخستین موضوع مربوط به تعداد صندوق‌های انتخاباتی است که امکان ۱۵ درصد افزایش صندوق‌ها وجود دارد و از شهرداری می‌خواهم کمک کند که حداقل صندوق‌های تهران را به دو برابر افزایش دهیم.

هاشمی ابراز داشت: البته این نیاز به نیرو و فعالیت جدی هم دارد شنیده شده که نگرانی‌هایی را برای شهر تهران ایجاد می‌کند.

رئیس شورای شهرتهران با اشاره به اینکه برگزاری ۴ انتخابات به صورت همزمان منجر به فعالیت‌های انتخاباتی گسترده خواهد شد، گفت: که تعداد شوراها در استان تهران که ۵ هزار کاندید وجود دارد اگر ۹۰ درصد آنها هم تایید شود دو جلسه انتخاباتی برگزار کنند در عرض یک هفته ۱۰ هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت و این باعث می‌شود که جلسات تبدیل به کانون شیوع کرونا می‌شود و لازم است که تمهیدات ویژه ای برقرار شود و امیدوارم جلسات ویژه‌تری برگزار شود.

وی به تجربه خوب الکترونیکی شورایاری‌ها اشاره کرد و افزود: باید استانداری، فرمانداری و شهرداری در کنار هم قرار بگیریم و انتخاباتی را برگزار کنیم که تبدیل به بحران بهداشتی نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =