کمک به نیازمندان بزرگترین ارزش سیره علوی است

مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: کمک به نیازمندان بزرگترین ارزش سیره علوی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سیدحشمت اله حیات الغیب طی بازدید از منزل دو نفر از خانواده زندانیان اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های تحولی ریاست سازمان زندان‌ها، غیر از کمک‌های مستمر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج هر هفته به منزل تعدادی از خانواده‌های مددجویان سرکشی می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان تهران در حاشیه حضور منزل دو نفر از زندانیان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که می‌توان توفیق بیشتر رسیدگی به افراد گرفتار را کسب کرد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: کمک به نیازمندان بزرگترین ارزش سیره علوی است و توجه ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امیرالمومنین به موضوع رسیدگی به وضعیت زندگی افراد گرفتار و دردمند وظیفه سنگینی بر دوش ما به عنوان شیعه نهاده است.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های تحولی ریاست سازمان زندان‌ها، غیر از کمک‌های مستمر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج هر هفته به منزل تعدادی از خانواده‌های مددجویان سرکشی می‌شود.

حیات الغیب تاکید کرد: در این مسیر، نیکوکاران نیز به کمک اداره کل زندان‌های استان تهران آمده‌اند و دستگاه‌های اجرایی جامعه نیز باید بیش از گذشته به میدان احسان بیایند.

در این بازدیدها که حجت الاسلام و المسلمین فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان‌ها نیز حضور داشت، سه دستگاه تبلت به فرزندان دانش آموز جهت ادامه تحصیل آنلاین، بسته‌های معیشتی و کارت هدیه اهدا گردید.

همچنین باقیمانده وام بانکی یکی از خانواده‌ها به مبلغ هفت میلیون تومان تسویه شد.

بنا به این خبر، طی این بازدید که روز پنجشنبه صورت گرفت، فیروزجایی در خصوص مرخصی این دو زندانی و بازگشت به کانون خانواده‌هایشان دستورات قضائی لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =