مهدوی کیا از قدرتش سوء استفاده می‌کند

دبیر و معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران گفت: مهدی مهدوی کیا از قدرت و لابی خود سوء استفاده می‌کند و اقدام صداوسیما در پرداختن به پرونده آکادمی وی هدفمند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تکلیف پرونده آکادمی کیا در رده‌های سنی پایه حتی با مناظره مستقیم مهدی مهدوی کیا مدیر آکادمی و کاظم سلیمانی دبیر و معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران در برنامه تلویزیونی هم مشخص نشد. مهدوی کیا اصرار داشت که تخلفی در آکادمی اش رخ نداده و سلیمانی (که در میانه گفتگو به تماس تلفنی اش خاتمه داده شد) از رای کمیته انضباطی دفاع کرد.

سلیمانی درباره ناتمام ماندن اظهاراتش در برنامه شب گذشته به خبرنگار ما، گفت: این اقدام صداوسیما در پرداختن به پرونده آکادمی کیا هدفمند بود. چطور مسابقات لیگ برتر یا مسابقات فوتسال بانوان و آقایان بررسی نمی‌شود اما از لیگ نوجوانان که ما صدها حکم شبیه به آن داشته‌ایم، برای آکامی کیا پخش می‌شود؟ آقای مهدوی کیا دارد از قدرت و لابی خود سوء استفاده می‌کند.

دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران افزود: برای ما فرقی ندارد که باشگاه مقابل ما استقلال باشد، پرسپولیس یا باشگاه‌های دیگر. همه برای ما یکی هستند و باید تا آخر پرونده را بررسی کرد. مورد مشابه دیگری در یک پرونده داشتیم که بازیکن در رده‌های سنی پایه اصلاً ایرانی نبود. بررسی کردیم و متوجه شدیم این بازیکن را از یک کشور دیگر آورده‌اند. حتی در این مورد پلیس ۱۰+ را در جریان قرار دادیم.

سلیمانی ادامه داد: مهدوی کیا اطلاعاتی از آیین نامه انضباطی ندارد. آیین نامه ما ترجمه شده از کنفدراسیون آسیا و فیفا است. به نظرم مهدوی کیا حتی از اتفاقاتی که در آکادمی اش رخ می‌دهد اطلاعی ندارد چون در ایران نیست در حالی که در آیین نامه به صراحت آمده مسئول هر اتفاقی که در یک باشگاه رخ بدهد، مدیرعامل است.

وی همچنین درباره اعتراض مهدوی کیا به اینکه «چرا سلیمانی بدون حضور دیگر اعضای کمیته انضباطی اقدام به برگزاری جلسه کرده است» گفت: برای بررسی یک پرونده ابتدا باید اطلاعات جمع آوری شود. در واقع ما یک پیش نویس و گزارشی از اطلاعات را جمع آوری می‌کنیم و سپس آن را در اختیار اعضای کمیته انضباطی می‌گذاریم تا رای صادر شود.

دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران با اشاره به تماس چند نفر برای پادرمیانی و وساطت در پرونده آکادمی کیا، اظهار کرد: چند نفر از باشگاه‌ها و بچه‌های صداوسیما بودند ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. احترام خاصی برای مهدی مهدوی کیا قائل هستم با این حال من هم سال‌های سال در ورزش بوده‌ام و همه مرا می‌شناسند.

سلیمانی در پایان در پاسخ به این سئوال که کمیته استیناف چه زمانی به رای تجدیدنظر خواهی آکادمی کیا رسیدگی می‌کند؟ گفت: پرونده را فردا یا شنبه آینده برای کمیته استیناف ارسال می‌کنیم. فکر می‌کنم ظرف دو هفته بررسی شود. کمیته استیناف وظیفه دارد جهت دفاع از حکم صادر شده از نماینده انضباطی هم دعوت کند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1094248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =