احتمال برگزاری کلاس‌های حضوری از مهرماه وجود دارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیش بینی ما این است که احتمالا از مهرماه کلاس‌های دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار شود

فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات بازدید از واحدهای شهرستانی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته‌های اخیر اظهارکرد: پیش‌بینی ما این است که احتمالا از مهرماه کلاس‌های دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار شود و به همین دلیل، واحدها باید پس از گذشت یک سال و نیم از نبود دانشجویان، به بهترین نحو از حضور آنان استقبال کنند.

وی افزود: غیر از این موضوع، دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در برخی استانها ساکن خوابگاه‌ها هستند و باید برای ساماندهی وضعیت آن‌ها برنامه ریزی مدون داشته باشیم. به همین دلیل مهم‌ترین هدف ما از سفرهای استانی اخیر، آگاهی از وضعیت خوابگاه‌ها، سلف غذاخوری، بوفه، مراکز مشاوره و... بوده است تا اصلاحات لازم در وضعیت آن‌ها انجام شود.

جهان بین ادامه داد: برخی پیگیری‌ها باید از حوزه‌های دیگر انجام شود؛ به عنوان مثال اگر قرار باشد وامی در اختیار واحدها برای تجهیز سلف و خوابگاه قرار بگیرد، نیاز به پیگیری مستمر دارد. در حوزه بوفه و سلف باید پیگیری لازم در راستای ارتقای کیفیت اغذیه و خدماتی که به دانشجویان ارائه می‌شود، به صورت دقیق و تخصصی انجام شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: پیش بینی می‌کنم که تا انتهای اردیبهشت ماه تقریبا از بیشتر واحدهای مهم کشور بازدید داشته باشم. البته بیشتر مشکلات واحدها از یک جنس است که بخشی از آن‌ها باید از طریق اصلاحات اساسی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری شود. امیدواریم بتوانیم در این سفرها، مشکلات و دغدغه‌های واحدها را پیگیری و حل و فصل کنیم.

وی اضافه کرد: همکاران در واحدها باید از فرصت تابستان به نحو احسن استفاده کنند که ۱۵ شهریورماه در صورت اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و بازگشایی دانشگاه‌ها، آمادگی پذیرایی از دانشجویان را داشته باشند.

جهان بین در پایان با اشاره مهم‌ترین دستاوردهای سفرهای استانی اخیر خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این سفرها این است که واحدها نسبت به عملکرد خود حساسیت بیشتری پیدا خواهند کرد. همچنین موجب می‌شود که پس از بازدید از بخش‌های مختلف بتوانیم با هم اندیشی همکاران و استفاده از ایده‌های آن‌ها، برنامه ریزی درستی در راستای حل مشکلات دانشگاه داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =