ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن اعلام شد

فرهاد مجیدی برای دیدار امروز استقلال مقابل ذوب آهن، دیاباته را بجای مطهری از ابتدا به زمین فرستاده و خاقانی نیز در ترکیب ثابت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر، استقلال امشب در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن خواهد بود. استقلال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و کاستن از فاصله امتیازی خود با سپاهان و پرسپولیس، به دنبال کسب پیروزی است.

مجیدی برای این مسابقه همچون همیشه به رشید مظاهری اطمینان کرده است. گلر آبی پوشان که در دو بازی پایانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد، در سه بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شده و امیدوار به ادامه این روند است.

استقلال در خط دفاعی تغییراتی ایجاد کرده است. مرادمند که در آخرین بازی با الشرطه زوج غلامی بود، جایش را به سیاوش یزدانی داده که مقابل حریف عراقی به استراحت پرداخت. عارف غلامی نیز دیگر مدافع میانی آبی پوشان در بازی امشب است.

محمد نادری که گفته می شد دچار مصدومیت شده است، توانست خودش را به بازی امشب برساند. او به همراه هروویه میلیچ در سمت چپ خط دفاعی و خط هافبک استقلال انجام وظیفه می کنند. وریا غفوری نیز که این بازی را از دست داده است، جایش را به سیداحمد موسوی داده است.

سبحان خاقانی در این بازی حساس به جای مهدی مهدی پور که بازی های خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، در ترکیب اصلی حضور دارد. با توجه به غیبت اسماعیلی و شجاعیان، در بازی امروز آرش رضاوند وظیفه سنگینی را بر دوش خواهد داشت. مسعود ریگی نیز همچون بازی های گذشته در پست هافبک دفاعی برای تیمش به میدان می رود.

فرهاد مجیدی برای این بازی تصمیم گرفته است تا به ارسلان مطهری استراحت دهد و شیخ دیاباته و مهدی قایدی از ابتدا به میدان می روند. باشوی کوچک در این بازی حساس، بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو می بندد.

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن:

رشید مظاهری – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – محمد نادری – سیداحمد موسوی – هروویه میلیچ  - مسعود ریگی – سبحان خاقانی – آرش رضاوند – مهدی قائدی – شیخ دیاباته

انتهای پیام/

کد خبر: 1095220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =