برگزاری وبینار تخصصی بازتوانی فانکشنال و بازگشت به ورزش در اسپرین مچ پا

وبینار تخصصی بازتوانی فانکشنال و بازگشت به ورزش در اسپرین مچ پا توسط انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی کشوربا حمایت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، وبینار تخصصی بازتوانی فانکشنال و بازگشت به ورزش در اسپرین مچ پا، با هدف ارتقا دانش و تخصص مربیان و ورزشکاران با نحوه بازتوانی و پیشگیری آسیب‌های مچ پا توسط انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی کشور و با حمایت پژوهشگاه تربیت‌بدنی، روز جمعه۳۱ اردیبهشت ماه (ساعت۱۰ الی۱۴)، برگزار خواهد شد.

در وبینار مذکور مباحثی همچون: آشنایی با ارزیابی‌های استراتژیک و تحمل ریسک ،آشنایی با اصول بازتوانی فانکشنال در انواع آسیب های اسپرین مچ پا و همچنین اشنایی با مراحل و معیارهای بازگشت به ورزش ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، به شرکت کنندگان در این وبینار، گواهی دو زبانه از سوی انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی اعطا خواهد شد.همچنین، تدریس وبینار نیز بر عهده دکتر حامد عباسی عضوهیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه:۰۹۳۷۱۰۸۷۹۰۰  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =