توزیع ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در محلات کم برخوردار تهران

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، ۳ هزار بسته پروتئینی در پویش نذر افطار درمناطق محروم تهران توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با ۵ میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته‌ها افزود: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

جهانی درباره اقلام توزیع شده اضافه کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

گفتنی است پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =