نسخه اندرویدی کلاب هاوس منتشر می شود

نسخه اندرویدی اپلیکیشن کلاب هاوس تا یک هفته دیگر در سطح جهانی قابل دسترس خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نسخه اندرویدی کلاب هاوس در ۱۸ ماه مه (۲۸ اردیبهشت) در برزیل، ژاپن و روسیه و سه روز بعد در هند و نیجریه قابل دسترس خواهد بود. همه کاربران در سراسر جهان تا بعدازظهر ۲۱ ماه مه (۳۱ اردیبهشت) به این اپلیکیشن دسترسی خواهند داشت.

شرکت کلاب هاوس پس از صرف چند ماه زمان برای طراحی اپلیکیشن اندرویدی خود، نسخه آزمایشی بتای آن را نهم ماه مه (۱۹ اردیبهشت) در آمریکا عرضه کرد. نسخه آیفون کلاب هاوس از مارس ۲۰۲۰ موجود بوده است.

بر اساس گزارش انگجت، با وجود این که اپلیکیشن اندرویدی کلاب هاوس همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد اما این شرکت انگیزه قوی برای توسعه سریع دارد. فیس بوک، توییتر و سایر غولهای اینترنتی در حال عرضه سرویسهای مشابه کلاب هاوس هستند تا از موفقیت این شبکه اجتماعی صوتی برخوردار شوند و کاربران را در پلتفرمهای اجتماعی خود نگه دارند. کلاب هاوس در تلاش است تا کاربران جدید به جای رفتن به شبکه های اجتماعی دیگر، در این پلتفرم بمانند. طبق آمار شرکت سنسور تاور، اپلیکیشن کلاب هاوس در فوریه بیش از ۹ میلیون بار دانلود شد اما این آمار در آوریل به پایین یک میلیون دانلود کاهش پیدا کرد. کاهش دانلود کاربران نشان دهنده کندی رشد این سرویس شبکه اجتماعی است که از زمان راه اندازی در یک سال گذشته محبوبیت سریعی را تجربه کرد و خود را به عنوان یک پدیده سیلیکون ولی شناساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =