گانتز: حملات نظامی به غزه ادامه می‌یابد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد عملیات نظامی در غزه ادامه می‌یابد.

 به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد عملیات نظامی در غزه ادامه می‌یابد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل عصر سه شنبه به وقت تهران در گفت‌وگوی تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفت که کارزار نظامی ارتش اسرائیل تا رسیدن به آرامش طولانی مدت ادامه خواهد یافت.

گانتز در صحبت با وزیر دفاع ایالات متحده  به شلیک راکت‌های مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی اشاره کرد. وی همچنین از حمایت وزیر دفاع آمریکا از رژیم صهیونیستی در جریان حملات به غزه تشکر کرد.

پنتاگون نیز اعلام کرده که وزیر دفاع آمریکا در تماس با گانتز با دفاع از اسرائیل، خواستار کاهش تنش‌ها و برقراری آرامش شد.

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز بعد از  ظهر سه شنبه به سران محلی در جنوب افلسطین اشغالی  گفت که پس از پایان جنگ، به شدت  شلیک موشک از غزه  را  تلافی خواهد کرد. نتانیاهو همچنین گفت که عملیات کنونی تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا نیز دوشنبه شب تلفنی با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره بحران غزه گفت‌وگو کرد. در این گفت‌وگوی تلفنی، اشکنازی از بلینکن بابت تلاش‌های آمریکا برای عدم صدور بیانیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه رژیم اسرائیل در خصوص جنایات در غزه تشکر کرد.

درگیری میان دو طرف از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) آغاز شد، زمانی که ضرب الاجل مقاومت به رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم پایان تجاوزها در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسید.

تاکنون بیش از سه هزار موشک و راکت به سمت فلسطنین اشغالی شلیک شده و ضعف گنبد آهنین در رهگیری و انهدام راکت‌های مقاومت فلسطین  باعث خسارات مالی و جانی زیادی در شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شده است.

برآورد سازمان مالیات رژیم صهیونیستی از هزینه چهار روز نخست جنگ کنونی با مقاومت فلسطین این است که به اندازه هزینه نصف جنگ ۵۱ روزه در سال ۲۰۱۴ رسیده؛ جنگ ۲۰۱۴ حدود چهار میلیارد دلار برای تل‌آویو هزینه داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =