۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
مهمانان ناخوانده

شب گذشته با برگزاری سه دیدار تکلیف هشت تیم پایانی جام حذفی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ دور یک هشتم پایانی جام حذفی در حالی به پایان رسید که پیش از این، صعود تیم های، سپاهان،گل گهر،ملوان، خیبر و پرسپولیس به جمع هشت تیم پایانی مشخص شده بود.

استقلال صعود کرد،فرهاد قهر

شب گذشته در یکی از سه دیدار برگزار شده، استقلال در آزادی میزبان ذوب آهن بود. آبی ها که پس از شکست در شهراورد تهران تمرکز خود را بر روی جام حذفی معطوف کرده اند، موفق شدند با دو گل فرشید اسماعیلی از سد ذوب آهن عبور کنند و راهی دور بعد شوند. در این دیدار که با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید، در دقیقه نود موعود بنیادی فر پنالتی واضح استقلال را نگرفت که این قضیه باعث اعتراض شدید و دلخوری فرهاد مجیدی شد.

اخراج تراکتور و خطیبی

در یکی دیگر از بازی‌های دیشب، آلومینیوم در اراک پذیرای تراکتور بود. در این بازی اراکی‌ها با گل‌های امیر هوشمند و میثم مجیدی تراکتور را دو بر صفر شکست دادند و به جمع هشت تیم پایانی رسیدند. از نکات جالب توجه این بازی درگیری و اخراج منصوریان و خطیبی در ابتدای نیمه دوم بازی بود.

کامبک با چاشنی دبل

در یکی دیگر از بازی های این مرحله، قشقایی در شیراز میزبان فولاد خوزستان بود. ابتدا قشقایی با گل محمد خادمی در دقیقه ۱۹ از حریف خود پیش افتاد و نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت. اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان نکونام با دبل شروین بزرگ موفق به انجام کامبک و صعود به دور بعد شدند.

شش+دو

در پایان دیدارهای شب گذشته تکلیف هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم پایانی مشخص شد. تیم‌های استقلال،سپاهان،پرسپولیس،فولاد،گل گهر،آلومینیوم شش تیم لیگ برتری حاضر در یک چهارم پایانی خواهند بود.نکته جالب توجه حضور دو تیم لیگ یکی ملوان انزلی و خیبر خرم آباد در جمع هشت تیم پایانی میباشد و به نوعی میتوان این دو تیم را مهمانان ناخوانده دور بعد دانست.

زمان قرعه کشی و برگزاری دور یک چهارم پایانی مسابقات جام حذفی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =