۲۰۰میلیارد تومان برای وام‌های دانشجویی نیمسال دوم پیش بینی شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: برای نیمسال دوم سال تحصیلی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ ناصر مطیعی درباره اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت وام‌های نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه با مصوبه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی افزود: این اعتبار برای پنج نوع وام تحصیلی، وام شهریه، وام ودیعه مسکن، وام ویژه دکتری و وام ضروری در نظر گرفته شده است و اگر نیاز باشد درصدی را هم مجدد پیش بینی می‌کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره افزایش وام‌های دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی نیز افزود: درباره افزایش وام‌های دانشجویی غیر از اینکه ۷۰۰ هزار تومان وام ویژه دکتری به یک میلیون تومان در ماه افزایش یافته، افزایش دیگری نداشته‌ایم.

وی اظهار داشت: تصمیم گیری درباره افزایش وام‌ها، شهریورماه در جلسه هیئت امنای صندوق صورت می‌گیرد.

گفتنی است مهلت ثبت وام‌های دانشجویی تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد، دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی (تحصیلی، ضروری، دکتری، مسکن، شهریه) تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه صندوق نسبت به ثبت نام وام‌های دانشجویی اقدام کنند.

ثبت درخواست برای متقاضیان وام ویژه دکتری از منابع صندوق رفاه دانشجویان تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ و برای متقاضیان از بانک طرف تعهد صندوق تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =