پیوند تفکر کارآفرینی با صنعت و جامعه در سراهای نوآوری دانشگاه آزاد

رئیس سرای نوآوری خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان عنوان کرد: سرای نوآوری خودرو برای القای فرهنگ و تفکر کارآفرینی در محیط دانشگاه و پیوند آن با صنعت و جامعه مصمم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ امیررضا زریسفی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی اعضا و کارگروه‌های تخصصی سرای نوآوری خدمات خودرو اظهار کرد: در این نشست اعضای سرای نوآوری برای آشنایی با سرا و بررسی اقدامات تأییدشده در راستای اجرا به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

وی اضافه کرد: در این جلسه دانشجویان عضو سرا با بیان نظر و پیشنهاد خود بابت دعوت به حضور و تعریف نقش در فرآیندهای اجرایی و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها ابراز خرسندی کردند.

رئیس سرای نوآوری خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان افزود: سرای نوآوری خودرو علاوه بر برنامه‌ریزی و اجرای انواع رویدادها برای القای فرهنگ و تفکر کارآفرینی در محیط دانشگاه و پیوند آن با صنعت و جامعه هم مصمم است.

زریسفی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، عضویت و مشارکت در اجرای رویدادهای باشگاه نوآوری سرای نوآوری خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با شماره‌های ۰۹۱۳۱۹۳۹۵۲۲ و ۰۹۳۷۱۴۰۴۱۳۵  تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =