همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت دارم به جز شهرآورد!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هر چقدر تعداد دربی‌ها بیشتر شود حساسیت این دیدار کاهش می‌یابد و هواداران لذت بیشتری از این مسابقه میبرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،امیرکریمی؛ آقازمانی در خصوص دیدار اخیر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: در خصوص دربی باید بگویم به دلیل حساسیت زیاد بازی همانطور که همکاران بنده اشاره کرده اند دربی زیبایی را شاهد نبودیم. حقیقتا استقلال از پرسپولیس بهتر بازی کرد و پرسپولیس تنها به دلیل همدلی و هماهنگی بهتر و تجربه بیشتر بازیکنانش موفق به شکست استقلال شد. از آنجا که استقلال در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداشت، تا قبل از به ثمر رسیدن گل این استقلال بود که با برنامه تر بازی کرد و تنها روی یک غافلگیری و استفاده از تک موقعیت پرسپولیس به گل رسید. گل پرسپولیس به مانند آب یخی بر پیکر استقلال بود و بعد از گل استقلال نتوانست به بازی برگردد و این پرسپولیس بود که نبض بازی را به دست گرفت و بهتر کار کرد. از طرفی هم استقلال که همه چیز را از دست رفته میدید در اواخر بازی کار به جنجال کشیده شد و صحنه هایی را شاهد بودیم که در شان هیچ یک از دو تیم و بازیکنان نبود.

او در مورد دیدار پرسپولیس و شاهین بندر عامری گفت: پرسپولیس در شهری به میدان رفت که این روزها از لحاظ شرایط آب و هوایی وضعیت چندان مناسبی ندارد. از طرفی مقابل یک تیم ناشناخته قرار گرفت و همین عدم شناخت موجب شد که در نیمه اول، کار به صورت متعادل و برابر پیش رود و نتیجه بازی یک بر یک شود. در نیمه دوم پرسپولیس از تجربه بازیکنان خود و خستگی بازیکنان حریف استفاده کرد و موفق شد بازی را خیلی خوب مدیریت کند و با یک نتیجه خیلی خوب به پایان برساند.

وی در خصوص دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن گفت: استقلال مقابل تیم دست و پا بسته ای قرار نگرفت و اگرچه روی اشتباه حسینی ذوب آهن به گل رسید و کار آبی ها سخت شد، اما استقلال خیلی خوب به بازی برگشت و یکی از بهترین بازی های خود را در این فصل به نمایش گذاشت. البته اشتباه حسینی صرفا به دلیل دوری از شرایط مسابقه بود.

او در خصوص سرخابی ها افزود: امیدوارم در ادامه راه هر دو تیم موفق باشند. بارها برای استقلال آرزوی موفقیت کرده ام و تنها در روز دربی دوست ندارم که آبی ها نتیجه بگیرند. بخش عظیمی از جمعیت کشورمان طرفدار این دو تیم هستند و هرگز نمیخواهم ناراحتی مردم ایران را ببینم به همین دلیل در همه مسابقات به غیر از بازی دربی برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. بنده سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم و غم و شادی طرفداران دو تیم را به وضوح لمس کرده ام. بسیاری از مردم با برد و باخت این دو تیم شاد و غمگین میشوند و به همین دلیل پس از پرسپولیس همواره برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

آقازمانی در خصوص وضعیت ذوب آهن و مجتبی حسینی گفت: با مجتبی حسینی کار کرده ام و در مقطعی شاگرد ایشان بودم. حسینی یک مربی کاملا فنی به شمار میرود و به خوبی شرایط بازیکنان را درک میکند و مطابق بازیکنان و ابزاری که در دست دارد از داشته هایش استفاده میکند. مجتبی حسینی دوست دارد که همیشه تیم هایش زیبا و جوانمردانه بازی کنند که نکته ای بسیار مهم محسوب میشود. متاسفانه یک سری از مربیان ما به جای پرداختن به فوتبال بیشتر درگیر حواشی هستند که این مسئله در مورد مجتبی حسینی به هیچ وجه صادق نیست. حسینی مربی با دانش و به روزی محسوب میشود که در حال دانش افزایی و بالا بردن علم فوتبالی خود میباشد. از زمانی که هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفته موفق به کسب نتایج خوبی شده و در ادامه راه برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص آرا کمیته انضباطی افزود: هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار میگیرد به دلیل اینکه نمیتواند نتیجه بگیرد بازی را به جنجال میکشاند و متاسفانه در چند دیدار اخیر شاهد صحنه های زشتی بودیم که در شان فوتبال ما نبود. این درست نیست که استقلال یا سپاهان به دلیل عدم کسب نتیجه مطلوب چنین حواشی را به وجود می آورند و داور و سایر مسائل را دلیل ناکامی خود میدانند. سوت پایان بازی که زده میشود همه چیز تمام شده تلقی میشود و این صحبت ها و حواشی اتفاقی را رقم نمیزند و نتیجه را عوض نمیکند و جز محرومیت اعضای تیم ها ثمری ندارد. بازیکنان پرسپولیس باید از این حواشی دور بمانند، زیرا موفقیت آنان موجب حسادت سایر رقبا شده و این حواشی به یک اپیدمی برای تیم ها مقابل پرسپولیس تبدیل شده است.

آقازمانی در خصوص احتمال رویارویی سرخابی ها در جام حذفی گفت: به نظر بنده هر چقدر این دو تیم بیشتر به مصاف هم بروند حساسیت این دیدار کاهش میابد و طرفداران میپذیرند که دو تیم در سال چهار پنج بار به مصاف هم میروند. به یاد دارم در سال ۹۰ دو تیم چهار بار در لیگ، جام حذفی و جام ولایت به مصاف یکدیگر رفتند و ورزشگاه نیز پر شده بود اما هیچ اتفاقی نیفتاد. به نظر بنده بیشتر شدن تعداد دربی ها موجب کاهش حساسیت این دیدار میشود و طرفداران میتوانند از این مسابقه لذت بیشتری ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =