چهاردهمین مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور افتتاح شد

رئیس مرکز روانشناسی و مشاوره خودگردان دانشگاه پیام نور از افتتاح چهاردهمین مرکز مشاوره و روانشناسی در سازمان مرکزی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) و به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدیه رحمانیان گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به اقشار مردم، همچنین کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی و ارتقا سطح بهداشت روان و سلامت در جامعه افتتاح شده است.

وی خدمات مرکز را شامل؛ «مشاوره فردی، خانواده، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، زوج درمانی، شغلی و تحصیلی» عنوان کرد و افزود: مرکز مشاوره و روانشناسی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از روز شنبه ۸ خردادماه کار خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان می‌توانند از خدمات روانشناسی و مشاوره مشاوران مرکز که از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه‌ها هستند؛ بهره مند شوند.

رئیس مرکز روانشناسی و مشاوره خودگردان دانشگاه پیام نور با اشاره به نحوه نوبت دهی اظهار داشت: متقاضیان باید ضمن تماس با شماره‌های ۲۲۴۵۴۹۸۰ کد ۰۲۱و یا ۰۹۲۱۶۶۵۸۱۳۷ برای مشاوره حضوری، تلفنی و یا آنلاین وقت رزرو کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =