تلاش می کنیم که لیست شورای ائتلاف در این هفته مشخص شود

رئیس شورای ائتلاف استان تهران با اشاره به انتخاب اولیه 84 نفر از سوی مجمع عمومی این شورا برای حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران گفت: تلاش داریم تا لیست نهایی شورای ائتلاف در تهران را تا پایان هفته جمع بندی و نهایی کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  مهدی چمران گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده مقرر بود تا ما در تاریخ 12 خرداد لیست شورای ائتلاف شورای شهر تهران را ارائه دهیم اما به دلیل پاره ای از موارد و به منظور تصمیم گیری صحیح در این زمینه دو روز از برنامه کاری خود عقب افتاده ایم. لذا امکان دارد لیست نهایی با یک یا دو روز تاخیر ارائه شود.

وی با اشاره به انتخاب 84 نفر از کاندیدها در انتخابات مجازی مجمع عمومی تهران گفت: امروز جلسه ای را با این این افراد برگزار کرده و نحوه و شرایط رای آوری افراد به آنان توضیح داده شد و مسائلی پیرامون چگونگی ادامه همکاری این خانواده بزرگ بعد از نهایی شدن لیست 21 نفره مطرح گردید. لذا ما بر این باوریم که این تیم 84 نفره بعد از بسته شدن تیم می بایست همکاری های لازم را در بخش های علمی ادامه دهند و قطع همکاری صورت نگیرد.

رئیس شورای ائتلاف استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا به جای لیست 63 نفره لیست 84 نفره از انتخابات مجازی مجمع عمومی استخراج شد، گفت: از آنجا که هنوز تاییدیه های تعدادی از کاندیدها نیامده است به منظور ساماندهی مناسب امر در این بخش چنین تصمیم گرفته شد که یک بلوک 21 نفره نیز به 63 نفر اضافه شود که در صورت عدم تایید برخی از کاندیدها مشکلی در روند بسته شدن لیست ایجاد نشود تا بتوانیم در این شرایط کار جایگزینی را به سرعت و دقت به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =