چمران: زمان اجرای گام دوم انقلاب فرا رسیده است

مهدی چمران منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: با نیروهای جوان توانمند که پا بر عرصه خدمت گذارده‌اند اکنون زمان اجرای گام دوم انقلاب فرا رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی چمران در آیین تجلیل از  فعالان و اعضای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برخی فکر می‌کردند رهبر معظم انقلاب که گام دوم را ابلاغ کردند پس چه زمانی می‌خواهند آنرا اجرایی کنند؛ اکنون با نیروهای جوان توانمند که پا بر عرصه خدمت گذارده‌اند زمان اجرای گام انقلاب فرا رسیده است.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه عرصه خدمت صرفا وزارت نیست گفت: واکسن ایرانی کرونا را جوانان تولید کردند، انرژی هسته‌ای را هم جوانان به وجود آوردند. اصولاً پژوهش و تحقیقات را که مبنای علمی و دانشگاهی دارد از اندیشه و تلاش جوانان شکل می‌گیرد و به بالندگی می‌رسد که یک حرکت بزرگ است.

وی با تشکر از فعالان ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی و شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور گفت: امیدوارم با این انتخابات و به همت منتخبان و دولت آینده یک حرکت واقعی در کشور  شکل گیرد و کشور از این فضای  کم کاری و خستگی و رکود خارج شود و به یک ایران پر تحرک و سرزنده و شاداب برسیم.

چمران در پایان سخنانش بخشی از متن نیایش (دست‌نوشته‌ها) شهید دکتر مصطفی چمران را که در زمان ورودش به ایران نگاشته بود را قرائت کرد و گفت: این نیایش هشت روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نوشته شده است؛ آرزوهای شهیدان برآورده می‌شود و آرزوی شهید چمران هم برآورده شد که در زمان شهادت در دهلاویه در سال 60 بغیر از سلاح خونینش و یک لباس بسیجی خونین و آخرین دست‌نوشته‌ای که در جیبش بود و چند هزار جلد کتاب هیچ چیز مادی و دنیوی نداشت.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران افزود: دکتر چمران زمان شهادت نماینده مجلس شورای اسلامی بود که فقط 35 هزار تومان کل حقوقش در حساب بانکی  باقی مانده بود که دریافت نکرده بود ما هم به آن دست نزدیم تا عبرتی برای خودم و نمایندگان باشد تا از حقوق و سهم انقلاب و ... حرفی نزنند.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: از زندگی امام (ره) و شهید سلیمانی چه چیز مادی باقی مانده است؛ اما آثار و برکات آنها تا دنیا باقی است ماندگار خواهد ماند که امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد راه امام عزیز و شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1101382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =