چمران:  بزرگراه «صدر» از افتخارات مهندسی کشور است

رئیس سابق شورای شهر تهران بزرگراه طبقاتی صدر را افتخار مهندسی کشور دانست و گفت: "شورای شهر" مردان میدان را می تواند به میدان آورد تا مشکلات شهر را حل کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی چمران رئیس شورای ائتلاف تهران در یادداشتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد بزرگراه طبقاتی صدر را افتخار مهندسی کشور دانست که اجرای آن مرد میدان بودن را میطلبد.

وی گفت: بزرگراه شهید صدر یکی از پیچیده ترین و فنی ترین بزرگراه ها و اولین بزرگراه طبقاتی به طول 5 کیلومتر و طولانی ترین پل در تهران است که ساخت آن در مدت زمان کمتر از دوسال و بدون آنکه بزرگراه مسدود شود مرد عمل می خواهد و "مرد میدان" و چنین پروژه هائی را نمی توان بسادگی عملیاتی کرد و از افتخارات فنی مهندسی کشور ماست که مورد تقدیر مراجع جهانی هم قرار گرفت که در حاشیه مطالعه و اجرای آن ده ها پروژه مطالعاتی تنظیم و منتشر شد .

"شورای شهر" مردان میدان را می تواند به میدان آورد تا مشکلات شهر را حل کند.

مهدی چمران پیش از این در کانال تلگرامی خود نیز نوشت: بزرگراه امام علی‌، بزرگترین و طولانی‌ترین بزرگراه شهری به طول 35 کیلومتر در خاورمیانه است و اجرای آن در این مدت کوتاه نظیر ندارد که کار ارزشمندی است. البته کار " مردان میدان "است و از عهده هر شورا و شهرداری بر نمی‌آید؛ شورای شهر توانمند و کارآمد می‌تواند مردان میدان را به میدان آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =