وزارت علوم بیش از هزار و ۹۰۰ مجوز استخدامی برای مراکز آموزش عالی را تایید کرد

آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود و با ۱۹۸۰ مجوز استخدامی برای مراکز آموزش عالی موافقت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۲۲ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون همزمان با شروع ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق آن و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

طبق اعلام وزارت علوم، سازمان اداری و استخدامی کشور درحال حاضر با ۱۹۸۰ مجوز استخدامی برای مراکز آموزش عالی موافقت و سازمان برنامه نیز بودجه ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =