تخریب طرف های مقابل به جای ارائه برنامه به مردم در مناظره انتخاباتی دیروز

یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداها باید جوری در مناظرات حاضر شوند که برای مردم ملموس باشد که می توانند مشکلات امروز کشور را حل کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری  ایسکانیوز؛ هادی بیگی نژاد در گفت‌وگویی، با اشاره به نقاط ضعف اولین مناظره انتخاباتی در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: از نظر بنده نقطه ضعف اولین مناظره انتخاباتی تهاجم بیخودی بود که برخی از کاندیداها نسبت به سایر کاندیداها داشتند. بنظر می رسید برخی از کاندیداها به جای آنکه به دنبال ارائه برنامه به مردم باشند، تخریب طرف های مقابل را دنبال می کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه حرف هایی زده شد که اصلا سندیت نداشت و حتی پاسخ آنان نیز اظهر من الشمس بود. حتی از آغاز مناظره این حمله آغاز شد و گفتند چرا یکی را "جناب آقا" خطاب کردید و ما را آقا صدا زدید. مطرح شدن این مسائل در مناظرات کم ظرفیتی برخی از طرف ها را نشان می دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مناظرات آتی پیشنهاد می کنم که اگر کاندیداها قصد دارند کاری برای مردم انجام دهند، جوری صحبت کنند که مردم احساس کنند که این افراد بلدند که گره مشکلات زندگی آنان را باز کنند و برای آن برنامه دارند.

بیگی نژاد در پایان تاکید کرد: کاندیداها باید جوری در مناظرات حاضر شوند که برای مردم ملموس باشد که می توانند مشکلات امروز کشور را حل کنند. به این طریق می توانند نظر مردم را جلب کنند. پرداختن به حاشیه ها و تخریب دیگری بیانگر ضعف کاندیداها در حل مشکلات است.

کد خبر: 1098316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =