قلعه نویی: پیروزی مقابل بحرین معجزه نبود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره آخرین وضعیت فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت:  من ۴۲ سال است که در ورزش حضور دارم، نقد باید وجود داشته باشد، اما این موضوع حلقه گمشده در ایران است. بخشی از تعطیلات به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بخشی دیگر به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی بود، ما نیز باید از آن تمکین کنیم.  

او افزود: محور گمشده کشور ما برنامه‌ریزی است. بی‌برنامگی باعث شده لطمه بخوریم و هر جا هم صحبت می‌کنیم حرف از ایثار می‌زنند که اصلا ربطی به موضوع ندارد. تعطیلات لیگ برتر باعث شده تیم‌های باشگاهی ضرر کنند. کدام یک از لیگ‌های دنیا این شرایط را دارند؟

قلعه‌نویی درباره شرایط تیم گل گهر، عنوان کرد: مشهد مکان مناسبی برای اردوهای پیش فصل است، زیرا تمام امکانات در آن وجود دارد. ما ۲ بازی انجام دادیم که درس‌های خوبی از آن گرفتیم، البته هزینه آن را پرداخت کردیم و مجانی نبود. شکاری یک استعداد ناب فوتبال ما است که حالا به فوتبال برگشته است. امیدوارم او در آینده نزدیک به فوتبال ما کمک کند.  

سرمربی گل گهر در خصوص شرایط مدیریتی این تیم گفت: اگر عتیقی، حدیدی و اسفندیارپور بمانند، سیرجان در چند سال آینده به یکی از قطب‌های فوتبال ایران و آسیا تبدیل می‌شود. ما باید جایگاهی بهتر از این داشته باشیم، زیرا در جام حذفی و لیگ برتر موقعیت خوبی داریم. ۲ اتوبوس اختصاصی خریدیم که به زودی آماده می‌شوند.  

قلعه نویی در مورد تقابل گل گهر با آلومینیوم در جام حذفی اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی مهم است. آلومینیوم تیم خیلی خوب و با شخصیتی است. این تیم چه در زمان خطیبی و چه در زمان منصوریان تیم قدرتمندی بود. این بازی برای ما یک فینال است. هفته به هفته بهتر می‌شویم و به جام حذفی خیلی امیدوار خواهیم بود.

قلعه نویی در خصوص بازی امشب تیم ملی با عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: من برای عزیزانی که گفتند پیروزی مقابل بحرین معجزه بوده متاسف هستم. این حرف فوتبال ما را تحقیر کرد، زیرا اگر این بازی معجزه بوده پس بازی‌هایی که در جام جهانی انجام دادیم چه بوده است؟ ما از نظر استعداد بین ۵ تا ۱۰ کشور اول جهان هستیم.

او افزود: هیچ کس به اندازه من شهاب‌الدین عزیزی خادم را نمی‌شناسد. از زمانی که استقلال زیر نظر وزارت رفاه رفت با او ارتباط داشتم. حالا که رئیس شده کاری با او نداریم، اما باید برخی چیزها را مشخص کند. بحرین با کدام استان فوتبال خیز ایران قابل مقایسه است؟ ما در تیم ملی یک نسل استثنایی داریم، البته ایراداتی هم وجود دارد که نمی‌خواهم به آن‌ها ورود کنم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی داریم. بازی با عراق مهم است، اما این تیم نشان داده صلابت گذشته را ندارد و نتایج خوبی نگرفته است. واقعیت فوتبال موقعی است که سوت بازی زده می‌شود. ما از نظر بازیکن  ۲ یا ۳ بر صفر از عراق جلو هستیم، اما باید ببینیم می‌توانیم فوتبالمان را به عراق دیکته کنیم یا خیر؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1099529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =