جبران مشارکت مردم در انتخابات اهتمام عملی دولت جدید باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اهتمام عملی دولت جدید به حل مشکلات مردم را پاسخ درخور و شایسته به حضور پررنگ و مشارکت مردم در انتخابات دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، انسیه ماهینی رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در جشن بزرگداشت میلاد امام هشتم، حضرت رضا (ع) با تبریک این عید بزرگ به بیان سیره و فضایل شخصیتی حضرت امام رضا (ع) پرداخت و گفت: این امام بزرگوار نماد تمام فضایل انسانی و سبک زندگی ایشان الگوی کامل و تمام عیار برای بشریت است.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه سیره اهل بیت و ائمه اطهار (ع) منحصر به یک زمان و دوره خاص نیست، اظهار کرد: سیره اخلاقی، علمی و سیاسی حضرت امام رضا (ع) به عنوان الگوی اطمینان بخش دارای پیام‌هایی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان به زندگی خود جهت داد.

ماهینی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) که می فرمایند: «لَا یَتِمُّ عَقْلُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ حَتَّی تَکُونَ فِیهِ عَشْرُ خِصَالٍ»، در خصوص درباره خصلت هایی که نشانه کمال عقل است، توضیح داد: از نظر ایشان عقل شخص مسلمان تمام نیست، مگر این که ده خصلت را دارا باشد و آن ده خصلت عبارتند از: از او امید خیر باشد، مردم از بدی او در امان باشند، خیر اندک دیگری را بسیار شمارد، خیر بسیار خود را اندک شمارد، هر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود، در عمر خود از دانش طلبی خسته نشود، فقر در راه خدایش از توانگری محبوب تر باشد، خواری در راه خدایش از عزّت با دشمنش محبوب تر باشد، گمنامی را از پرنامی خواهان تر باشد و دهمین آن است که احدی را ننگرد جز این که بگوید او از من بهتر و پرهیزکارتر است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنب و جوش و مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور و انتظار از او برای حل تمامی مشکلات و مسائل چاره وضعیت کنونی نیست بلکه باید در ادامه راه با حضوری پرشورتر به یاری دولت جدید برآمد.

وی تصریح کرد: پیروز واقعی انتخابات در حقیقت مردم بودند و جبران مشارکت مردم علیرغم تمام مشکلات خارجی و داخلی اهتمام عملی رییس جمهور برای حل مشکلات آنان است که امیدواریم به برکت میلاد امام رئوف خداوند این مهم حاصل شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1100386

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =