پیام تسلیت مقامات و مسئولان در پی درگذشت 2 خبرنگار ایسنا و ایرنا

جمعی از مقامات و مسئولان کشور درپی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده، جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست که برای بازدید از دریاچه ارومیه اعزام شده بودند دچار سانحه شده و تعدادی از خبرنگاران در این حادثه مصدوم شدند. در همین راستا، مقامات و مسئولان هر یک به صورت جداگانه پیام هایی صادر کردند.

 سعید نمکی وزیر بهداشت

 سعید نمکی، وزیر بهداشت درگذشت دو تن از اصحاب رسانه در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت نمکی به شرح زیر است:

با کمال تاسف، بار دیگر در سانحه‌ای تلخ دو تن از خبرنگاران عاشقِ‌ محیط زیستِ مظلوم کشور را از دست دادیم.

ضمن عرض تسلیت به اصحاب رسانه و همه آنان که عاشقانه برای حفظ محیط زیست کشور تلاش می‌کنند برای آن دو عزیز، غفران الهی و برای همه بازماندگان، صبر و تحمل آرزو دارم.

محمدرضا عارف

در پی درگذشت 2 تن از خبرنگاران کشورمان در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی این ضایعه را به خانواده های جانباختگان و جامعه خبری کشورمان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران سخت کوش کشورمان در استان آذربایجان غربی که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیزان شد بسیار تلخ و دلخراش و موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ضایعه اسفناک به خانواده‌های داغدار به ویژه اصحاب محترم رسانه  همدردی خود را با بازماندگان اعلام داشته،از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای جانباختگان غفران الهی و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان،  سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

امید آن‌که با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان کشور، سلامتی آسیب‌دیدگان این حادثه در کوتاهترین زمان حاصل شود و مسئولین محترم  نیز علت وقوع این حادثه غم انگیز را به اطلاع  افکار عمومی برسانند و از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنند.

علی لاریجانی

علی لاریجانی، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت دو خبرنگار جوان در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

متن پیام مشاور رهبرانقلاب بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غم‌انگیز دو خبرنگار جوان، خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که عمر کاری و نشاط جوانی خود را در راه حمایت از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص صرف کرده بودند، عمیقاً موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعۀ خبری کشور به خصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و به ویژه خدمت خانواده محترم و معزز آن‌ها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

بنده‌ی خدا؛ علی لاریجانی
۰۳ تیرماه ۱۴۰۰»

سید ابراهیم رئیسی

انا لله و انا الیه راجعون 

سانحه تلخ واژگونی اتوبوس اعزامی جمعی از خبرنگاران حوزه محیط زیست  به آذربایجان غربی که منجر به فوت 2 تن از خبرنگاران عزیز شد، مایه تأسف و تاثر اینجانب گردید.

این سانحه ناگوار را به خانواده های محترم ایشان، جامعه مطبوعاتی کشور و تمامی فعالین صیانت از محیط زیست تسلیت گفته و برای مصدومان این سانحه از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز موظف است به منظور رسیدگی «سریع و دقیق» به پرونده قضایی تشکیل شده در این زمینه، «نظارت» لازم را بعمل آورد.

سید ابراهیم رئیسی

محمدجواد آذری جهرمی 

خبر تلخی بود. هر دو از خبرنگاران خوب این کشور بودند؛ نخبه و درخشان در حوزه‌ی کاری خودشان. به همکاران‌شان در ایرنا و ایسنا تسلیت عرض می‌کنم. خدا به خانواده‌هایشان صبر و رحمت واسعه بدهد. برای سایر صدمه دیدگان این حادثه هم دعا کنیم.

سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت: با کمال تاسف، بار دیگر در سانحه ای تلخ دو تن از خبرنگاران عاشقِ‌ محیط زیستِ مظلوم کشور را از دست دادیم.

ضمن عرض تسلیت به اصحاب رسانه و همه ی آنان که عاشقانه برای حفظ محیط زیست کشور تلاش می کنند برای آن دو عزیز، غفران الهی و برای همه ی بازماندگان، صبر و تحمل آرزو دارم.

عباسعلی کدخدایی

سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: آنان که به دنبال خبر حیات در طبیعت بودند، خود گرفتار مرگ شدند و چه حادثه تلخی بود!

از دست دادن خبرنگاران ایسنا و ایرنا را به خانواده های داغدار و همکارانشان در این دو خبرگزاری تسلیت می گویم و شفای عاجل مجروحان این حادثه غمبار را از خداوند بزرگ طلب می کنم.

کریم همتی

رئیس جمعیت هلال احمر نوشت: حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران عزیز و شریف در استان آذربایجان غربی که منجر به از دست دادن خبرنگاران خبرگزاری «ایرنا و ایسنا» و مجروح شدن برخی دیگر از عزیزانمان شد، کام همه مردم ایران و علی الخصوص جامعه پرتلاش و خدوم رسانه‌ای را تلخ کرد.

اینجانب به نمایندگی از جمعیت هلال احمر که در این حادثه در اولین لحظات به کمک آسیب دیدگان شتافت ضمن ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان و آرزوی سلامتی، صحت و تندرستی برای مجروحان، آمرزش و علو درجات را برای جانباختگان از درگاه خداوند منان خواستارم.

محمد حسن قوسیان مقدم

دبیرکل و سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: حادثه دردناک واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، جامعه شریف و متعهد خبرنگاران را داغدارِ دو خبرنگار پرتلاش و نگران جمعی از بهترین روزنامه نگاران کرده است.

به نمایندگی از امدادگران جمعیت هلال احمر که از اولین لحظات پس از حادثه به کمک این عزیزان شتافتند، به خانواده داغدار این عزیزان و جامعه خبرنگاران تسلیت عرض کرده و برای  مصدومین حادثه از در گاه خداوند بزرگ شفای عاجل مسالت می کنم.

امید است به مدد الهی آرامش و صبر بر این مصیبت جانسوز بر دل‌های غم دیده همه ما به‌ویژه خانواده های داغدار نازل شود. آمین.

علیرضا زالی

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: ‏درگذشت ناگهانی بانوان خبرنگار حوزه زیست محیطی؛ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی باعث اندوه و تاثر فراوان اینجانب شد.

فقدان این خبرنگاران فعال و تاثیرگذار حوزه محیط زیست که در حین ماموریت و در راستای تحقق رسالت حرفه ای خویش جان باختند را به خانواده ارجمندشان، اصحاب رسانه، همکاران و بازماندگان آنان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آنان رحمت و غفران الهی و  برای سایر مصدومان این حادثه سلامت عاجل مسالت دارم.

محمدرضاتابش

رئیس فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نوشت: خبرنگاران حوزه محیط زیست پرتوافکنان نوربه این عرصه حیات بخش هستند تا از آسیب وتخریب مصون بماند و درطریق تعالی گام بردارد و زندگی را میسّر سازد.انسانهای شریف وخدومی که باعشق به طبیعت، وقت وانرژی وتوان خویش را مصروف می دارند تازندگی تداوم یابد و در طی این مسیرسختیهارا به جان می خرند.

خبر بهت آور وتاسف بار بود.اتوبوس حامل خبرنگاران زیست محیطی پیگیر احیای دریاچه ارومیه که رفته بودند تا یکی از پروژه های معظم انتقال آب به این تالاب را که درآینده نزدیک افتتاح خواهد شد،مشاهده نمایند دچار سانحه می شود وخیل کثیری ازاین عزیزان مصدوم می گردند و سه خبرنگار فعال وتاثیرگذار این حوزه خانمها مهشادکریمی که قرار بود هفته آینده مراسم ازدواجش برگزارشود،،ریحانه یاسینی و ندا اکبری به آسمان پر می کشند.
روح این آسمانی شدگان شادباد.

فقدان این خبرنگاران تلاشگر را به خانواده های آنها،همه فعالان رسانه ای و خبرگزاریهای ایسنا وایرنا و تسلیت عرض می نمایم و بهبود عاجل سایر آسیب دیدگان را ازخداوند متعال مسالت دارم.

مرتضی شیخ زاده

مدیرکل روابط عمومی مناطق آزاد گفت: امروز یکی از اسفناک ترین روزها در جامعه خبرنگاران بود. ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی را از دست دادیم. از دست دادن دو خبرنگار خبره در حوزه محیط زیست قلب من و تمام همکارانم را از غم آکنده کرد.

این فقدان را به خانواده داغدار این عزیزان، دکتر علی متقیان مدیرعامل ارجمند خبرگزاری ایسنا و عضوشورای اطلاع رسانی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، جناب آقای نوروز پور مدیرعامل محترم خبرگزاری جمهوری اسلامی، جامعه خبر و خبرنگاران و مردم شریف و صبور ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم.

سلامتی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران را از درگاه خداوند مهربان خواستارم.

روابط عمومی بنیاد مسکن کشور 

درگذشت تعدادی از خبرنگاران شریف، کوشا و متعهد  رسانه که در پی حادثه واژگونی اتوبوس رخ داد، جامعه رسانه ای کشور را سوگوار کرد.

اینجانب این حادثه تلخ و جانکاه  را به خانواده‌های محترم‌ و داغدارآن زنده یادان‌ و تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه که سوگوار از دست دادن عزیزان و همکارانشان هستند، تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال  برای درگذشتگان  علودرجات و ‌رحمت و مغفرت الهی و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

روابط عمومی وزارت نیرو

با نهایت تالم و تاثر با خبر شدیم دو تن از خبرنگاران محیط زیست رسانه‌های مطرح کشور که به دعوت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بازدید از روند احیای این دریاچه به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده بودند، در جاده ارومیه - نقده دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.

دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو درگذشت خبرنگاران مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا را به خانواده محترم این دو عزیز و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گوید و برای مصدومان این حادثه آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارد.

معاونت اجتماعی ناجا

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حادثه تلخ واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور "ارومیه -نقده " را که منجر به از دست دادن دو بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه محیط زیست  شد، به اصحاب شریف رسانه ها خصوصا خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و خانواده این عزیزان تسلیت می گوید.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان و آرزوی سلامتی، صحت و تندرستی برای مجروحان، آمرزش و علو درجات را برای جانباختگان این حادثه از درگاه خداوند منان خواستار است.

حمیدرضا طیبی

رئیس جهاددانشگاهی گفت: با کمال تأسف باخبر شدیم خانم مهشاد کریمی همکار عزیزمان در خبرگزاری ایسنا در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی به لقاءالله پیوست.

درگذشت این عزیز را به خانواده محترمشان و همکاران گرامی ایسنا تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی صبر برای آنها, آمرزش و علو درجات آن مرحومه را از خدای متعال مسالت داریم.

همچنین در این حادثه ناگوار ریحانه یاسینی از خبرنگاران ارجمند ایرنا نیز جان خود را از دست‌داده‌ است که جامعه رسانه‌ای کشور را در غم و اندوهی فراوان فرو برد، برای آن عزیز ازدست‌رفته نیز رحمت پروردگار، برای بازماندگان صبر و بردباری و  مصدومان این حادثه سلامتی و شفا عاجل خواستاریم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 ابوذر ابراهیمی ترکمان ضایعه تلخ درگذشت همکار فقید «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا و «مهشاد کریمی» خبرنگار ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران را تسلیت گفت و افزود: این حاثه تلخ و جانکاه که همه اصحاب رسانه به ویژه همکاران عزیزمان در دو خبرگزاری گرانسنگ "ایرنا" و "ایسنا" را داغدار کرده است. از خداوند منان علو درجات برای آنها و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.
 

رئیس بنیاد مستضعفان 

سید پرویز فتاح با صدور پیامی جان‌باختن ۲ خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده استان آذربایجان غربی، تسلیت گفت و افزود:  چه ناباورانه که خود، تیتر یک خبرها شدند. سانحه دلخراش اتوبوس خبرنگاران، جامعه رسانه‌ای را از وجود دو تن از خبرنگاران جوان کشور بی‌بهره کرد. از صمیم قلب به خانواده‌های محترم ⁧‫کریمی‬⁩ و ⁧‫یاسینی‬⁩ و همه همکاران آن عزیزان در خبرگزاری‌های ⁧‫ایسنا‬⁩ و ⁧‫ایرنا‬⁩ تسلیت عرض ‌می‌کنم.

دبیر ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

 محمد آقاسی دبیر ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا، در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، را به مدیرعامل این دو خبرگزاری تسلیت گفت.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را درپی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

صالحی در این توئیت نوشت: خبر سانحه اتوبوس خبرنگاران، سوزناک و باورنکردنی بود و هست.

وی افزود:‌ دو خانم خبرنگار توانمند که اکنون در میان ما نیستند؛ ریحانه یاسینی مهشاد کریمی به خانواده این عزیزان و جامعه خبرنگاران بویژه همکاران‌شان در ایرنا و ایسنا صمیمانه تسلیت می‌گویم.

تسلیت قالیباف درپی جان باختن خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

قالیباف در این توئیت نوشت: حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار جوان خانم ریحانه یاسینی و خانم مهشاد کریمی، قلب‌ها را سرشار از غم و اندوه کرد.

وی افزود: این حادثه دلخراش را به جامعۀ خبری کشور، همکاران آن عزیزان در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و خانواده‌های محترم آنها تسلیت می‌گویم.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

روحانی جان باختن خبرنگاران ایرانا و ایسنا را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا درپی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت رئیس جمهوری آمده است: حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور در استان آذربایجان غربی و جان باختن ۲ بانوی خبرنگار و مجروح شدن تعدادی از آنان، موجب اندوه و تاثر عمیق شد.

وی افزود: اینجانب ضمن تکریم خدمات ارزشمند این خبرنگاران پرتلاش رسانه های کشور که دغدغه ای جز خدمت به میهن اسلامی را نداشتند، با خانواده های داغدیده و اصحاب رسانه کشور ابراز همدردی می کنم و از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

رئیس جمهوری تاکید کرد: لازم است دستگاه های مسئول ضمن دلجویی از خانواده های این عزیزان سفر کرده، سریعا علل وقوع حادثه را بررسی و نسبت به ارایه گزارش آن اقدام کنند.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشته است: حادثه غمبار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و فوت دو نفر از این عزیزان بسیار تاثر برانگیز بود در تماس با استاندار آذربایجان غربی جویای حال سایر خبرنگاران شدند برای آنها آرزوی سلامتی دارم خداوند به خانواده این دو خبرنگار محترم و به جامعه رسانه‌ای صبر بدهد.

پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها

 «پدرام پاک آیین»، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات درگذشت خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی، خبرنگاران حوزه محیط زیست  خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در  حادثه تلخ  واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت تاسفبار خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی، خبرنگاران حوزه محیط زیست  خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در  حادثه تلخ  واژگونی اتوبوس  حامل خبرنگاران در مسیر ارومیه - نقده موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

ضمن تسلیت وابراز همدردی با  جامعه رسانه ای و خانواده‌های داغدیده، این ضایعه را به ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای جمیع بازماندگان و سوگواران این حادثه صبر و اجر طلب می کنم».

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در تماس با استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از ظرفیت های این استان برای مداوای مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران تاکید کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب‌ کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو بانوی خبرنگار مایه تاسف و تاثر گردید. این عزیزان برای انعکاس یک موفقیت محیط زیستی کشور به منطقه سفر کرده بودند اما متاسفانه دچار حادثه شدند و جامعه رسانه‌ای کشور را داغدار کردند. اینجانب ضایعه درگذشت سرکار خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را به جامعه رسانه‌ای، دو خبرگزاری وزین ایسنا و ایرنا، همکاران، بازماندگان و خانواده‌های این دو عزیز، خصوصا همسر مرحوم یاسینی، جناب آقای بهراد مهرجو، روزنامه‌نگار باسابقه مطبوعات کشور تسلیت عرض می‌کنم.

به محض اطلاع از خبر،‌ با استاندار آذربایجان غربی تماس گرفتم؛ ایشان در محل حادثه حاضر بود و اطمینان داد که از تمام ظرفیت‌های موجود برای مداوای مصدومان حادثه استفاده خواهد شد. دولت خود را در این غم بزرگ شریک می‌داند و پیگیری دلایل وقوع این اتفاق را به طور جدی در دستور کار قرار خواهد داد.»

جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به درگذشت مهشاد کریمی خبرنگار‏ ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی نوشت:

«‏خبر حادثه سقوط خودرو خبرنگاران و درگذشت دو عزیز ‎خبرنگار بسیار تاثرانگیز بود.

به جامعه خبرنگاران کشور و خانواده های داغدیده عرض تسلیت دارم.
امیدوارم دوستان خبرنگار آسیب دیده هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابند.

که روز هجر سیه باد و خانمان فراق»

علی‌رضا معزی، معاون دفتر رئیس جمهوری

علی‌رضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به درگذشت مهشاد کریمی خبرنگار‏ ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی نوشت:

« ناباورانه سوگوار اندوه بزرگی هستیم. از دست دادن همکاران خبرنگارمان ‎مهشاد کریمی و ‎ریحانه یاسینی ضایعه‌ی تلخی برای اهالی رسانه و البته برای ایران است؛ ایرانی که برای آگاهی شهروندانش تا آخرین لحظه کوشیدند. به جامعه‌ی رسانه‌ای به ویژه همکارانم در ‎ایرنا و ‎ایسنا تسلیت می‌گویم.»

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه

پیام تسلیت مقامات و مسئولان در پی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران

علی ربیعی، سخنگوی دولت

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1100571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =