ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید سال ۱۴۰۰ تمدید شد

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته اطلاعیه داد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به اعلام اصلاحات و رشته‌محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا ششم تیرماه برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکردند، این مهلت تا پایان روز جمعه یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش گشوربه نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =