برگزاری دوره‌ نخبه‌پروری اتحادیه دانشجویان مستقل از پایان تیرماه

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دوره‌ اول نخبه‌پروری و جشنواره نشریات در هفته پایانی تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، به طور معمول اتحادیه‌های دانشجویی سالانه 2  نشست در ماه‌های پایانی زمستان و تابستان برگزار می‌کنند. اصولا هدف از برگزاری این نشست‌ها ضمن هم‌افزایی و هماهنگی در انجام فعالیت‌ها، برگزاری انتخابات و تعیین شورای مرکزی اتحادیه‌هاست.

در این خصوص، محمدعلی عرب در گفت‌وگو با ایسکانیوز  درباره زمان برگزاری نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بیان کرد: نشست سالانه در هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد. همچنین با برگزاری انتخابات در این نشست، اعضای شورای مرکزی و دبیرکل نیز انتخاب می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های نخبه‌پروری و جشنواره نشریات خبر داد و گفت: این دوره‌ها در هفته پایانی تیرماه برگزار می‌شود.  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل چند سالی است که دوره‌های آموزشی نخبه‌پروری را به صورت سالانه برگزار می‌کند. 

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  ادامه داد: دوره‌های نخبه پروری بعد از برگزاری دوره سالیانه جهاد اکبر برگزاری می‌شود که امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی دوره‌های 4 و 5 برگزار نخواهد شد. دانشجویان برگزیده دوره جهاد اکبر  در دوره نخبه پروری شرکت می‌کنند. 

وی مطرح کرد: دانشجویان برگزیده اردوی جهاد اکبر؛ دانشجویانی هستند که در اردو حضور فعالی داشته یا در کلاس‌های برگزار شده نمرات بالایی را کسب کردند.

به گفته عرب؛  دانشجویان برگزیده که در دوره‌های نخبه پروری شرکت می‌کنند در نهایت به عنوان دبیرکل یا اعضای شورای مرکزی اتحادیه و دفاتر و مسئول دفاتر در دانشگاه‌ها انتخاب می‌شوند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: سال گذشته از بین 400 د انشجوی شرکت کننده در اردوی جهاد  اکبر، حدود 250 نفر به عنوان دانشجویان برگزیده توانستند در دوره نخبه‌پروری یک شرکت کنند. همچنین از این تعداد 80 نفر آنها به دوره نخبه پروری 2 راه یافتند و بعد از آن حدود 50 نفر به دوره سوم و در نهایت  25 نفر در دو دوره پایانی این دوره‌ها حضور داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال اردوی «جهاد  اکبر» با عنوان «ندای جهاد» برگزار شد. این اردوی  طبق روال هر سال به صورت کشوری نبوده و در سطح استان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =