شرایط داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری ۱۴۰۱ تغییر کرد

شرایط داوطلبان سرباز در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تغییر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: شرایط داوطلبان سرباز براساس مصوبه نشست شورای سنجش آموزش پزشکی برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تغییر کرد.

بر اساس مصوبه نشست شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آن دسته از داوطلبان رشته پزشکی عمومی که متقاضی شرکت در آزمون چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی هستند باید طرح خدمات نیروی انسانی خود را به پایان رسانده و از طرح خدمات نیروی انسانی بر اساس قوانین معاف باشند. همچنین طرح خدمات نیروی انسانی خود را تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ به پایان برسانند.

متقاضیان باید مشمول استریت استعداد درخشان، رتبه های برتر یا تاهل باشند. داوطلبان فارغ‌التحصیل باید حداکثر سه ماه بعد از فراغت از تحصیل خدمات قانونی خود را در مناطق با ضریب محرومیت چهار پنجم و محرومتر شروع و تا زمان شروع دوره دستیاری تداوم یابد. همچنین فارغ التحصیلان باید در حال خدمت نظام وظیفه که خدمات نظام وظیفه خود را تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به پایان برسانند. فارغ التحصیلانی خدمت نظام وظیفه خود را به پایان رسانده باشند و یا پرسنل شاغل در نیروهای مسلح باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

معافیت تحصیلی برای داوطلبانی است که از خدمات نیروی انسانی معاف و یا طرح خدمات نیروی انسانی را به پایان رسانده باشند. در غیر موارد ذکر شده داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون چهل و نهمین دوره پذیرش دستیار تخصصی نخواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =