مراسم یادبود بنیان‌گذار آموزش زبان در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

اولین مراسم یادبود دکتر لطف‌الله یارمحمدی، زبان شناس پیشکسوت و بنیان‌گذار آموزش زبان در دانشگاه‌های کشور روز یکشنبه، ۳۱ مرداد ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،کانون زبان ایران با مشارکت انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، مراسم یادبود این استاد بازنشسته دانشگاه شیراز و عضو پیوسته فرهنگستان علوم را به صورت مجازی در اسکای روم، به آدرس https://ili.ir/u/1so در روز ۳۱ مرداد و از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌کند.

در این مراسم پیام تسلیت غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی قرائت می‌شود. سپس خانواده مرحوم، حمید نادگران رییس دانشگاه شیراز، غلامرضا کیانی رییس کانون زبان ایران،  علیرضا جلیلی‌فر رییس انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، تعدادی از اساتید پیشکسوت داخل و خارج از کشور و شاگردان استاد از یاد و خاطره بزرگی اخلاقی و علمی این فرهیختهٔ بزرگ سرزمین‌مان که در غربت جان به جان آفرین تسلیم کرد، سخنانی ایراد خواهند کرد.

این مراسم به صورت زنده در آدرس‌های اینستاگرام ilinews و آپارات ilichannel کانون زبان و همچنین اینستاگرام انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران در آدرس tellsi.official پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1107582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =