قهرمان ایتالیا فصل را با پیروزی مقتدرانه آغاز کرد

اینتر موفق شد در دیداری خانگی برابر جنوا به پیروزی 4-0 دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته نخست سری آ ایتالیا امروز (شنبه) با برگزاری دو بازی از ساعت 21 به وقت تهران آغاز شد. اینتر در ورزشگاه سن سیرو میزبان جنوا بود. نراتزوری در فصل گذشته موفق شد پس از یازده سال قهرمان سری آ شود، اما مشکلات مالی باعث شد تا اینتر شاهد جدایی آنتونیو کونته و ستارگانی همچون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی باشد و حالا با شکل و شمایلی جدید وارد فصل جدید شده است. 

در این دیدار شاگردان سیمونه اینزاگی کار را طوفانی آغاز کردند و میلان اشکرینیار در دقیقه ششم با پاس گل هاکان چالهان‌اوغلو موفق شد گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه چهاردهم این بار خود چالهان‌اوغلو بود که توانست دروازه مهمان را برای بار دوم باز کند. تا پایان نیمه اول اینتر چند موقعیت خطرناک دیگر نیز خلق کرد، اما این نیمه با نتیجه 2-0 به سود اینتر به پایان رسید. 

در نیمه دوم در ابتدا جنوا توانست دروازه میزبان را تهدید کند، اما رفته رفته اینتر نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه هفتاد و چهارم آرتورو ویدال گل سوم را برای میزبان وارد دروازه جنوا کرد. این پایان کار در این بازی نبود و ادین ژکو همچون چالهان‌اوغلو موفق شد در اولین دیدار رسمی خود با پیراهن اینتر گلزنی کند و در دقیقه هشتاد و هفتم گل چهارم را زد و این دیدار با پیروزی 4-0 مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

کد خبر: 1107741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =