مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حکمی مسئول این نهاد در دانشگاه فرهنگیان را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حکمی حجت الاسلام علی تقوی را به سمت مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

در بخش ابتدایی این حکم آمده است: تعمیق معرفت دینی و رشد فضائل اخلاقی در میان دانشگاهیان، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش  تفکر ناب انقلابی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. 

در این حکم مطرح شده است: دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و اصیل در میان مراکز آموزش عالی که امر راهبردی آموزش و تربیت نسل آتی معلمان ایران اسلامی را بر عهده دارد، مورد توجه و عنایت خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد. 

حجت الاسلم رستمی در این حکم بیان کرد: از مجموعه نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود با تکیه بر بیانات و مطالبات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، در راستای تحقق تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی، تعالی‌بخشی به حکمرانی تعلیم و تربیت اسلامی و گفتمان سازی تحول مطلوب در آموزش و پرورش، قدم‌های موثری بردارد.

در این حکم تاکید شده است: از این ‌رو ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و خدمات دلسوزانه و خستگی ناپذیر حجت الاسلام  دادگر در طول دوران تصدی این مسئولیت، جنابعالی را که به فضل علمی، اخلاقی و تبلیغ جهادی شناخته می‌شوید به عنوان «مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان» منصوب می‌کنیم. امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از هیئت‌های اندیشه ورز تخصصی و صاحب نظران در امر سیاستگذاری

در بخش پایانی این حکم آمده است: تعلیم و تربیت در حوزه و دانشگاه و نیز بهره گیری از ظرفیت شبکه دفاتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان و مجموعه‌های انقلابی دانشجومعلمان آن دانشگاه، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1108187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =