رئیس رسانه ملی پاسخگوی عملکرد 5 ساله خود باشد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، خواستار پاسخگویی وی نسبت به عملکرد 5 ساله‌اش شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای ضمن انتقاد از حاضر نشدن علی عسگری رئیس صدا و سیما در فضای دانشجویی، خواستار پاسخگویی او نسبت به عملکرد پنج ساله‌اش شد.

در بخشی از این نامه مطرح شد: جنبش دانشجویی در طول دوره پنج ساله تصدی‌تان بر سازمان صدا و سیما، بارها و در نامه‌های متعددی خطاب به جنابتان، علاوه بر مطرح کردن مسائل و انتقادات مختلفی به منظور تغییر جهت حرکت سازمان صدا و سیما به مسیر مورد نظر امامین انقلاب، مکرراً از جنابعالی دعوت به عمل آورده است تا با حضور در دانشگاه، در فضایی دانشجویی شنوای نقدها و نظرات دانشجویان و کارشناسان دلسوز باشید. نامه‌هایی که همگی از طرف جنابعالی بی پاسخ ماند و پس از مطالبه‌های مکرر، تنها به جلسه‌ای به میزبانی شما، در پشت درهای بسته و با سانسور نظرات دانشجویان اکتفا شد.

در این نامه مطرح شد: ظاهرا عزمتان را جزم کرده بودید که نشان دهید در دوره مدیریت‌تان، گوشی شنوا برای انتقادات و زبانی گویا برای پاسخگویی نسبت به عملکردتان ندارید؛ اما کاش حداقل در این روزهای آخر، تلاش کنید تا این سنت سیئه را برای مسئولین بعدی سازمان به امانت نگذارید و با حضور در فضای دانشگاه، پاسخگوی عملکرد پنج ساله خود باشید. باشد تا ذره‌ای از قصورات متعددتان در این سال‌ها را جبران کنید.
انتهای پیام/

کد خبر: 1108839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =