اعلام آمادگی ارتش برای ساخت بیمارستان تنفسی در کوتاه‌ترین زمان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت اعلام نیاز، ارتش آمادگی لازم برای راه‌اندازی بیمارستان‌های تنفسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از پایگاه واکسیناسیون کرونا بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا پای کار بوده است، اظهار کرد: ارتش برای خدمات‌رسانی به مردم در دوران کرونا از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

وی با بیان اینکه ارتش در سراسر کشور ۲۸ بیمارستان تخصصی با ۶ گردان بهداشت و درمان داشته و ۱۲ هزار نفر به عنوان کادر پزشکی آن در خدمت سلامت مردم است، افزود: تمامی بیمارستان‌های تخصصی ارتش در صورت نیاز در اختیار بیماران کرونایی قرار داده می‌شود، پست‌های قرنطینه پسا بیمارستانی و پیشا بیمارستانی در استان‌هایی که نیاز بوده راه‌اندازی شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش به فناوری احداث بیمارستان‌های تنفسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دست یافته که تاکنون هشت بیمارستان از این بیمارستان‌های مجهز یک صد تختخوابی در استان‌هایی همچون سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان که اعلام نیاز کردند، راه اندازی شده و ۲ بیمارستان دیگر در حال افتتاح است، در صورت نیاز در استان کرمانشاه بیمارستان تنفسی ارتش راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۵۲۰ ارتش در کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است، تصریح کرد: این بیمارستان هم اکنون بیش از ۵۰ بستری کرونایی داشته و به همین تعداد مراجعین سرپایی دارد.

حیدری با اشاره به اعلام آمادگی ارتش برای ورود در حوزه واکسیناسیون کرونا افزود: در حوزه واکسیناسیون ارتش با تمام توان پای کار بوده و تمامی درخواست‌ها از تهران تا شهرستان‌ها برای کمک به امر واکسیناسیون پذیرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون هفت خط واکسیناسیون ثابت و ۲ خط خودرویی در بیمارستان ۵۲۰ ارتش در استان کرمانشاه در حال تزریق واکسن کرونا هستند، گفت: در این استان آمادگی ایجاد ۲۰ تا ۳۰ پست واکسیناسیون توسط ارتش وجود داشته و در هر استانی بنا به درخواست تا سقف ۵۰ پست واکسیناسیون اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =