آغاز بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون ویژه

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون ویژه بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی در جلسه علنی مورخ ۹۹/۰۵/۲۶ مجلس شورای اسلامی اعلام وصول گردید. 

براساس اصل 85 قانون اساسی، این طرح در کمیسیون مشترک بررسی و سپس به صورت آزمایشی به اجرا درخواهد آمد.

حسین میرزایی، عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت دربارۀ زمان تشکیل این کمیسیون عنوان کرد: سهمیه کمیسیون های تخصصی توسط هیئت رئیسه مجلس مشخص و نمایندگان منتخب از سوی هر کمیسیون به کمیسیون ویژه معرفی می شوند.

وی در ادامه افزود: بعد از تکمیل اعضای کمیسیون، جلسات تشکیل و به بررسی این طرح پرداخته می شود تا اشکالات وارده از طرف متخصصین برطرف و نهایتا تصویب و به شورای نگهبان ارجاع داده شود.

گفتنی است؛ تاکنون احمدحسین فلاحی و مهرداد ویس کرمی از کمیسیون آموزش، احمد امیرآبادی فراهانی و محمد باقری بناب از کمیسیون اقتصادی، غلامرضا منتظری، بیژن نوباوه‌وطن، حسین میرزایی و سیدعلی یزدی‌خواه از کمیسیون فرهنگی، رضا تقی پور و لطف الله سیاهکلی، علی جدی و مصطفی طاهری از کمیسیون صنایع و معادن، الیاس نادران نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار نیز از کمیسیون برنامه و بودجه برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی تعیین شدند.

انتهای پیام/

حدیث ابراهیمی راد

کد خبر: 1109850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =