دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه تهران

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، طی نامه‌ای از رئیس جمهور برای حضور در این دانشگاه تهران دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، طی نامه‌ای از رئیس جمهور برای حضور در این دانشگاه تهران دعوت کرد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: چند سال است که جامعه دانشگاهی از پشت آکواریوم خودساخته دولتمردان نظاره گر بازگشایی دانشگاه و آغاز سال تحصیلی است و فاصله بین دانشجو و دولت مشهود است. دانشجویی که طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  پیشگام خواص و لوکوموتیو حرکت کشور است و قطعا شما از جایگاه دانشجو و نخبگان و ظرفیت عظیم آن ها برای کشور مطلع هستید.

 در این نامه بیان شده است: این فضای ساختگی بین دولت و جامعه دانشگاهی مانع از ارتباط و فعالیت سازنده ، ابراز وجود و اظهار نظر قشر دانشجو و تشکل‌های دانشجویی شده است و امید داریم که این فضا با حضور شما در دانشگاه شکسته شود. دانشگاه  طبق تاکیدات امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری باید به سمت اسلامی شدن حرکت کند؛ اما ما تلاش و مجاهدتی از سوی دولت قبل ندیدیم که دانشگاه را به اسلامی شدن نزدیک کند و این از بزرگترین دردهای ما بوده و هست و البته آرمانی است که از آن کوتاه نخواهیم آمد.

در این نامه مطرح شده است: حال که با روی کار آمدن دولت جنابعالی، بارقه های امید در جامعه نخبگانی کشور ایجاد شده، قصد کردیم از شما برای حضور در آیین بازگشایی دانشگاه‌ها در بزرگترین دانشگاه کشور، دعوت به عمل آوریم. 

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: با توجه به شناختی که از جنابعالی و سوابق تان داریم، امیدواریم این حضور، مواجهه‌ای حقیقی و به دور از تصنع و تشریفات بوده و بدینوسیله آرا و نظرات جامعه نخبگانی به سمع و نظر شما برسد و در هدایت کشور به سوی قله‌های موفقیت و زمینه سازی برای نیل به تمدن اسلامی، مثمر ثمر واقع شود. از خداوند متعال برای شما عزت و سربلندی و توفیق روزافزون در انجام وظیفه و خدمت به مردم شریف ایران را خواستاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =