محدودیت تردد شبانه برداشته نمی‌شود

وزیر کشور گفت: محدودیت تردد شبانه هنوز برداشته نمی‌شود و باید برای این کار، فوتی‌ها و مبتلایان تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور پس از جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران گفت: موضوع بحث ما در جلسه امروز طرح شهید سلیمانی بود که ابعاد آن مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در چند مرحله شناسایی، مراقبت، حمایت و واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

وحیدی افزود: قرار شد میزان تست‌های کرونا بیشتر شود و حمایت‌های شخصی و صنفی را مورد بررسی قرار دهیم و نسبت به سرعت بخشی به واکسیناسیون اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مردم هم باید تلاش کنند با توجه به این آمادگی هرچه سریع‌تر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: پرداخت‌های کادر درمان هر چه سریعتر و به مرور تکمیل خواهد شد و محدودیت‌های مشاغل به مرور زمان برداشته خواهد شد و ترددهای مرز و کنترل بیماری در مرزها تمهیدات قوی‌تر انجام شود.

وحیدی تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه هنوز برداشته نمی‌شود و باید برای این کار، فوتی‌ها و مبتلایان تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند و مراقب پیک ششم باشیم و منع ترددها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: از نظر واکسن کرونا مشکلی نداریم و واردات واکسن به اندازه کافی انجام شده است و به زودی محدودیت های سنی برای واکسیناسیون برداشته خواهد شد، اما فعلا افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند واکسن تزریق کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =